• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Circuit Prophet VS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bobaphat

Ouwe rot
De overstap naar hardware is een stuk duurder dan ik verwacht had, daarom moet mijn geliefde Prophet VS een nieuw baasje hebben.

Prijs 1150 euro,,, hij is in prima staat optisch ook ok,, mist alleen de cap van de dataslider, maar daar wordt aan gewerkt.

Info kan je vinden op www.vintagesynth.com

Ruilen kan, maar ik moet nog even orienteren en inventariseren wat ik nodig heb voor in mn studio.

Hou er rekening mee dat deze Prophet een V2 is. De Prophets die je voor 900 a 1000 euro ziet weggaan zijn V1. V2 houdt in, betere uitgebreide os,, vervangbare datasliders en nog wat extra's.

Ik heb nu een bod van 1000 die ik wat aan de magere kant vind. ZIjn er mensen die hoger willen bieden?

gdddvrrrrrrrrrrrr wat irritant dat je je posts niet kan editten,,

IIG op ebay.de zie je weleens een prophet staan voor 900 a 1000euro,,,, dit zijn meestal v1s.

De ruil voor de RS7000 hoeft niet meer, ik heb besloten geen rs7000 te kopen.

SOrry dat mijn pmbox vol zat jongens, het is spitsuur op dit moment

Ik heb nu een bod van 1000euro op de Prophet VS,,, zijn er mensen die hier overheen willen gaan??

Jongens die PMbox blijft maar vollopen, het schiet niet op.... Mail me aub

Hij is voor 90% verkocht. Gereserveerd dus........

Ohhhhh dit is voor mij de moeilijkste verkoop ooit=( alsof ik mn kindje moet laten adopteren

het is de KEYS-versie, even ter duidelijkheid, laatste koper is op het laatste moment afgehaakt omdat hij dacht dat het de rack versie was:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back