Soundiver: hoe kan je meerdere apparaten tegelijk.....?

bobaphat

Ouwe rot
Ik heb 3 apparaten die ik graag tegelijkertijd met soundiver zou willen editten,,, hoe moet dat dan precies??? Gaat die data allemaal via de midi out van de pc ofzo??

Zou ik dan een midiconverter met meerdere outputs moeten kopen ofzo??

Ik ben echt een leek wat betrefd soundiver dus als iemand hier even wat over kan vertellen zou ik heeeeel blij zijn.

Re: Soundiver: hoe kan je meerdere apparaten tegelijk.....?

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik heb 3 apparaten die ik graag tegelijkertijd met soundiver zou willen editten,,, hoe moet dat dan precies??? Gaat die data allemaal via de midi out van de pc ofzo??

Ik ben echt een leek wat betrefd soundiver dus als iemand hier even wat over kan vertellen zou ik heeeeel blij zijn.

Wat je nodig hebt om een beetje handig te sounddiven is in en out direct verbonden naar een midi interface, zodat je gewoon makkelijk kunt dumpen enzovoort.

Ok dus je kan maar een midi-input per synth gebruiken voor sounddiver??
En het is dus wel mogelijk om een synth te bewerken met soundiver en tegelijkertijd te sequencen???

Volgesn mij is dat veel te moeilijk voor mij:confused: Goed ik ga het we effe uitproberen allemaal

Ok dus je kan maar een midi-input per synth gebruiken voor sounddiver??
ja

En het is dus wel mogelijk om een synth te bewerken met soundiver en tegelijkertijd te sequencen???
ja

[knip]

Je kunt misschien een MIDI-merger kopen, timing is toch niet zo'n heel erge issue voor wat je synths uitsturen.

Re: Soundiver: hoe kan je meerdere apparaten tegelijk.....?

Ik zou inderdaad ook eens uitkijken naar een midi interface met meerdere poorten, dat werkt handiger als je meerdere midi toestellen hebt. Zeker als je meerdere multi-timbrale apparatuur gebruikt. En tegenwoordig kost dat echt niet veel meer hoor en er is een ruim aanbod.

Ik begrijp het nog niet helemaal.