2003 betekende voor mij het grote (her)begin van een enorme passie of zelfs bij momenten obsessie.
alles wat ik doe met muziek, heb ik voor het grootste part geleerd dit jaar. Ik heb iets gevonden waar ik zoveel
mee kan doen, zoveel van mezelf in kwijt kan, zoveel plezier en genot kan aan beleven dat ik na een jaar niet meer
een leven zonder kan voorstellen. of ik zou dan zwaar onder de pillen moeten zitten om het niet te merken, en dan nog

2003 was een rotjaar bij momenten, maar ik ben afgestudeerd, heb voor mezelf enorm wat veel geleerd over muziek en alleen maar meer honger er naar gekregen, ik heb mijn eerste tracks gemaakt, slechte en soms wa betere, en tegen het einde van het jaar heb ik een fantastische job gevonden, een schat van een lief gevonden, en eindelijk beslist om ook andere manieren van muziek te gaan proberen (hardware en cubase of zo) dan ik tot nu toe deed. Het was een hele mooie afsluiter en het nieuwe jaar legt al goed aan!
voila, en mijn uitleg was al weer veel te lang en uitgebreid aan het worden. dat het zo mag blijven doorgaan en voor jullie ook op een dergelijk elan van de grond mag komen!!!!
greetz
cloudy
PS: heeeeel belangrijk!! in 2003 leerde ik het synthforum kennen, een plaats waar ik me vaak rot amuseer, veel bij leer en een paar interresante en sympathieke mafketels vaag leerde kennen