• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

|ADT1616| ADAT Interface voor DDX3216

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
ADT1616 - 16-Channel ADAT Interface voor de DDX3216

Ik heb mijn ddx3216 gekocht en kreeg er 2 ADT1616 interdfaces bij... 1 nog niet eens gebruikt.
Ik heb er zelf maar 1 nodig dus verkoop ik er 1 en wil zelf zon ada8000 kopen of dergelijke zodat ik extra analoge ins krijg.

Wie heeft een ddx3216 en wou toch zo'n adat interface kopen, bij mij is ie dus wat goedkoper en werkt even goed (of geld terug).

Zijn dus 2 keer 8 ins en uits (dus 16) in 1 kaart,zoals je op de foto kan zien. Perfect voor samen te werken met je pc of dergelijke.

Doe maar een bod, de hoogste bieder wint hem, zolang het niet te belachelijk wordt he :dubbel:

meer info vind je hier
Meer info hier te vinden

Attachments

• adat16_medium.jpg
    adat16_medium.jpg
    17,3 KB · Bekeken: 69
deze staat dus nog steeds te koop/ruil voor een ad/da converter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back