ff voorstellen

izzithim

Nieuwkomer
Hallo ik ben nieuw hier.... en vind dit een prachtige site, de forums zijn geweldig en ik verwacht een leuke tijd hier tegemoet tegaan ik ben zelf al een tijdje actief in de muziek wereld samen met wat vrienden en mede muziek makers.

Nu is het zo dat wij (mijn mede muziek makers en ik) onlangs een motif hebben aangeschaft na eindeloze tommelingen over welk apparaat nu het meest geschikt zou zijn voor onze bedoelingen....

Via dit forum hopen wiij in contact te komen met mede motif gebruikers die eventueel tips zouden willen geven over het gebruik van motif......dus laat wat van je horen als jij weet hoe dit pracht apparaat werkt want wij komen er niet helemaal uit!!!!!:stupid =(

greetz

Veel plezier hier!

Er zijn wel wat motif gebruikers hier op het forum heb ik begrepen, dus stel duidelijke vragen en het komt goed!

welkom!!! ik weet niet of die motif ongeveer dezelfde structuur heeft als de xv serie? maar bijna al die roland apparaten werken volgens vaste principes,dus vraag maar wat raak,misschien dat er mensen je vragen kunnen beantwoorden...

welkom

welkom

welkom en nog de beste wensen voor 2004 .

hopen dat er nog mensen zijn die je kunnen helpen met je motiv....................

see you.............:okdan:

:dubbel:<[Haaaidiehoooow!!]

Re: ff voorstellen

Origineel geplaatst door izzithim
Via dit forum hopen wiij in contact te komen met mede motif gebruikers die eventueel tips zouden willen geven over het gebruik van motif......dus laat wat van je horen als jij weet hoe dit pracht apparaat werkt want wij komen er niet helemaal uit!!!!!:stupid =(

greetz

Hoi, Me Motifated too :D

Misschien hoor ik het niet te vertellen maar .... er is nog een forum waar je misschien eens moet rondhangen, www.motifator.com
Maar hier treft je ook wel wat Motif (ES) gebruikers aan hoor, en hier kan je lekker in het nederlands (of vloams) informatie en ervaringen uitwisselen.

Alvast welkom hier.

WELKOM :D

gr. Mario

Back