De populairste synthforum nickname:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Gewoon opschuren met puimsteen! Lekker en toch gezond !

Jeuk is leuk, want het woord "jeuk" kan jeuk veroorzaken; kennen jullie andere woorden, die hetzelfde
effekt bewerkstelligen ?

Zo, ja, maak van een dergelijk woord dan je nickname, zodat elk antwoord dat je op dit forum achterlaat
een net zo onvergetelijke sensatie bij je medeforummer (goede naam voor een nieuwe kaassoort) teweeg
brengt als "jeuk".

O, ja, 't ging natuurlijk in de diepste grond over synthesizers,

ISPdeRuiter

P.S. Krab eens lekker achter je oren !

dammm!!! jij bent volgens mij volledig geisoleerd van elk menselijk contact =)
tip : ga eens uit huis en zie eens andere mensen en internet nou eens een weekje niet

Haha DJ voor je nickname DJ marcuuu :stupid of van die lui die plaatjes draaien en het muziek maken noemen :D

Ik vind tot nu toe 'Racy Dieven' wel één van de kanshebbers op nickname van het jaar. Hij zou het volmaakt kunnen maken door er 'DJ' voor te zetten.

Verder vind ik 'DJ*.*' ook tof, ik herken er een gezichtje in.

Ik heb een stelling: de personen die 'DJ' voor hun naam hebben staan zijn over-vertegenwoordigd in de categorie "0-10 posts". Oftewel, draaiers zijn geen blijvers? :duivels:

Origineel geplaatst door nick nova
Ik vind tot nu toe 'Racy Dieven' wel één van de kanshebbers op nickname van het jaar. Hij zou het volmaakt kunnen maken door er 'DJ' voor te zetten.

Verder vind ik 'DJ*.*' ook tof, ik herken er een gezichtje in.

compleet mee eens, voor mij DE nickname van 2003.

DJ41 is de enige wiens naam ik echt cool vind ondanks de DJ erin.
DJ*.* zou helemaal de shiznit zijn.
of DJ DJ.
of DJ DJ DJ!

dammm!!! jij bent volgens mij volledig geisoleerd van elk menselijk contact
tip : ga eens uit huis en zie eens andere mensen en internet nou eens een weekje niet

en volgens mij ben jij gespeend van elke vorm van humor. maar dat hoor je mij toch ook niet zeggen? :D

[vinger op stekend]
...m-m-meneeh de modureetuh... *snork* ...kan u mu naam veranderuh in DJ-6...
w'dan ben ik lekkerder veel beterder dan DJ41... aaaah kan dat hey meneeh?
[/vinger opstekend]

kijk... zo ging dat nog vroeger... netjes zijn tegen de meester... en U zeggen enzo...

Om nou je meester als God te zien lijkt me ook weer wat overdreven.

Maar DJ God is al bezet door die ene engelse band. (waar ik nu ff niet op kan komen)

En de opmerking broekriem zet vast wel zoden aan de dijk.

Origineel geplaatst door fuse
Maar :dj: God is al bezet door die ene engelse band. (waar ik nu ff niet op kan komen)

Faithless (Geloofminder). God is a Dj (God is een plaatjesdraaier)

Wat bij mij altijd gebeurt als ik tegen iemand zeg dat ik muziek maak dan krijg ik altijd de naam dj bob naar mijn harses gegooid....

Misschien dat de mensen die niet dj zijn en toch zich zelf dj X noemen zich om zo een reden dan toch dj noemen?

ik zie de nick fatar ook vaak door het forum slingeren. lijkt me een aardige gozer! kzie der ook allemaal varianten op zoals: "sexgod fatar, fatar de tarzan, de man fatar, zweetsok billy fatar..enz". ik denk dat die ook in aanmerking moet komen voor een titel (inkoppertje ;) ).. lol

Origineel geplaatst door marcuuu
Haha DJ voor je nickname DJ marcuuu :stupid of van die lui die plaatjes draaien en het muziek maken noemen :D

Laten we dan maar zwijgen over het stelletje natuur- en wiskundige die dat muziek maken noemen. :confused:

En ik maar denken dat de SynthForummer niet generaliseerde... of misschien is dat ook wel generaliserend.

Als ik ergens draai, dan zeg ik er altijd bij dat ik weiger te draaien als er DJ voor mijn naam wordt gezet op de affiche.

Er lopen namelijk zoveel onbenullen rond die zich van die naam bedienen dat ik er niet mee geassocieerd mee worden :D

Ik zie mezelf niet als DJ, ik doe m'n eigen ding. Ik draai vangelis door new order en air door alan braxe en door dat alles nog eens een MS20.

Creativiteit is ver zoek waar men het woord DJ gebruikt

Origineel geplaatst door 6 trak
die is gewoon gejat van genesis...

idd... net zo min dat 6 trak origineel is... maar daar hadden we het niet over...

dat wel maar het is toch uniek... hoeveel leden hebben zo iets?;) het gros heet dj ofzo, heeft ze eigen naam beetje aangepast of heet naar een synth en dan nog de overigen ;)

Ik denk dat na de DJ*.* nicknames er een goede 2e plaats is voor alle leden met een merk en/of type van een synth als nickname.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back