Audiowerk 8 en win2000

Vinyl Junk

Stamgast
HELP!!! Ik heb zojuist mijn peecee geinstalled met win2000 ( was '98 ) en probeer mijn audiowerk 8 daarin weer te installen. Win2000 ziet heel mooi de hardware en drivers... Als ik onder Hardware (via config scherm) kijk zie ik dat ie goed is geinstalled. Maar toch krijg ik het niet voor elkaar om het befaamde AW8 icoontje rechts onder in beeld te krijgen. Ik weet dat ik daar nog een AW8 progje voor moet installen. Het gaat om het progje waar je de AW8 kunt instellen.
Maar gek genoeg, van alle .exe files die in het driver pakketje zitten wil geen enkele iets installen... Doe ik nu iets fout? Of is er iets dat ik moet weten ivm AW8 en WIN2000??

Ik heb de nieuwste drivers gedowned van emagic.de

*** sniff vinyl ***

Komop! Ik ben toch niet de enige die hier problemen mee heeft? Waar zijn die lotgenoten?
Ik ben nu vele uren verder en heb alles nu geprobeerd, nog steeds geen aw8 in mijn system tray...

*** sniff vinyl ***

ik heb toevallig gister op mijn nieuwe pc de audiowerk 8 geinstaleerd en ik miste ook dat icoontje
door dat ik bij www.emagic.de de laatste drivers heb binnen gehaald en geinstaleerd heb ik wel weer een icoontje

ff laatste drivers er overheen gooien

Inmiddels is meneer Vinyl Junk al overgestapt naar WinXP waar het wel prima werkt :)
Deze topic was al van Januari :W

Back