[150 bpm techno] jerzz - atmosiztica 2004

jerzz

jerzzno
Wat je misschien verkiest te gaan horen wordt atmosiztica 2004.

Spooky geluiden met een knalbeat (geinspireerd door awakenings) belichamen deze track. De fluisterstem is mijn stem; enigzins aangepast naar mijn wensen ;)

uhh: dat 2004 voor ieder een mooi muzikaal jaar mag worden; ik luid em iig knallend in :P

jerzz

judge for yourself

amai wat een knal in het oor... geen knabbelend introotje? [zet volume wat lager en neemt koptelefoon]
en daar gaan we weer.. Titel is passend, want de track geeft door de effecten wel veel acoustics ;-)

Alles gaat goed. geen kritiek erop, leuke afwisselingetjes houden het geheel boeiend..
Ik mis wel infeite een melodietje.. Ongeveer na de break in het midden verwachte ik dat er zoiets ging inkomen.. Mischien uw tb303 er eens tussen gooien? Of heb je die niet meer? Ik hoor er in mijn achterhoofd zo'n saw wave met resonance vollem bak en accent aan het begin van de maat..
Zo echt mega cool zijn :)

anyway, goe bezig :okdan:

dank u oostendenaar :)

Ik zal vanavond eens uw advies gaan opvolgen; kijken of een 303 er mooi tussen zou passen :P

Hou er wel rekening mee dat de track dan een heel andere wending krijgt. Heb voor dit exemplaar heel duidelijk voor een minimalistische invalshoek gekozen... maar alle ideeen zijn welkom natuurlijk....

jerzz

Origineel geplaatst door jerzz
dank u oostendenaar :)
Hou er wel rekening mee dat de track dan een heel andere wending krijgt. Heb voor dit exemplaar heel duidelijk voor een minimalistische invalshoek gekozen...

jerzz
oostendenaar jazeker, vanwaar de ...?

Een andere wending, daar ben ik nog niet zo zeker van: gewoon luisteren naar de track, en een tb303 erbij denken in de achtergrond (zo deed ik het toch juist).. Laat hem zeker niet de bovenhand krijgen, want dan zou je de track omwenden.

Trouwens minimalistisch vind ik hem niet.. Als je es vlug skipped mischien wel, maar als je van begin tot eind aandachtig luisterd gebeurd er toch wel genoeg in de achtergrond om het geheel boeiend te houden.

Origineel geplaatst door rvooh

Trouwens minimalistisch vind ik hem niet.. Als je es vlug skipped mischien wel, maar als je van begin tot eind aandachtig luisterd gebeurd er toch wel genoeg in de achtergrond om het geheel boeiend te houden.

Ben aan het kijken of ik geluiden kan toevoegen; maar kan zo 123 nix bedenken. Hij is in feite al vol van zichzelf zoals je ook al aangaf. Ik laat em een paar daagjes rusten; misschien dat ik opeens een lumineus idee krijg :P

Ey

Voor de stlye techno klinkt hij erg lekker,
Vind alleen hij is wat te dark, en ik mis ook wel een lekkere lead of zo dat past er volgens mij wel op,
En de bas vind ik wat lang kwa release denk ik als je die wat korter laat aflopen of zo of niet zoveel galm komt hij lekkerder over en nog vlotter!!

Maar hij klinkt lekker in de oren

Greetsz Dj @ Tony

Back