Onderdeel ontdekt van nieuw muziek blaas apparaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Erazotropa

Incubating Cell
Sinds Zaterdag ochtend jongsleden 03-01-2004 00:45

Heeft Eraz een nieuw Blaasinstrument ontdekt!

Deze had hij al meerdere nachten voorbij zien komen, maar deze keer is Eraz aandachtig wezen luisteren..

Eraz heeft deze bewuste nacht een onderdeel zien te bemachtigen van het desbetreffende nieuw blaasinstrument...

Wie kan Eraz helpen, dit object te defineren... en brengen bij de source van dit uniek instrument..
"wat vervolgens een zoemend geluid maakte"

Wie o wie kan mij helpen in deze lastige kwestie! Gaarne u reacties graag!

Zie hier onder afbeelding:

Attachments

• tuut.jpg
    tuut.jpg
    31,4 KB · Bekeken: 97
Eraz -> Ik hoop voor jou dat je uit dit blaasinstrument de toon "P" hebt weten te krijgen....

:biertje:

Origineel geplaatst door gemmetje
Eraz -> Ik hoop voor jou dat je uit dit blaasinstrument de toon "P" hebt weten te krijgen....

:biertje:

altijd Gemmetje!!! altijd!! ;)

Nadat ik zooooooo vriendelijk gevraagd had het onderdeel aan mij af te staan... ivm met emotionele ervaring :D

Zijn die jongens dus toch wel hygienisch. Als fietser en treiner heb ik er verdomd weinig mee te maken, dus ik weet nooit hoe dat precies gaat :)

Wout
(die zelfs al 52 jaar geen bekeuring heeft gehad!)

Trouwens, Moderator!!! Hoort deze thread niet in Algemeen > Overige? :)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Trouwens, Moderator!!! Hoort deze thread niet in Algemeen > Overige? :)

ondertussen wel :)
Bericht door een moderator:
ontopic ! :) hihi

:stupid zit ik me rot te piekeren wat 't is, blijkt nu dat ik zo'n ding gisteren nog in de muil heb gehad! :z
Waar staat die P eigenlijk voor? (vergeten te vragen, wegens grote haast, want gearlust!)

net zoals enkele andere interessante goodies heb ik ook deze dubbel :)

Attachments

• blaasstukjes.jpg
    blaasstukjes.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 76
Ahhhhhhhh blauwe!!!!!!!!

Zullen deze ook een andere toonsoort creeren?

En op deze zit geen lipje! ;) hmmmmzz erg intressante specimen! :D

kwam ook P uit allebei

beetje eentonig

pfff toch simpel :D het zijn mini-kern centrifuges die gemaakt worden door een nederlands lab in almelo. die dingen gaan als broodjes over de toonbank naar: "Iran, Irak, Libie, enz".
ze zijn te verkrijgen in diverse kleuren en de reactie van binnen, nadat je aan de bovenkant uranium, lucht en speeksel hebt toegevoegd, krijg je een wrange nasmaak in je bek als je derop gaat blazen. vervolgens schud je het apparaat goed (ongeveer net zo als de Mc Donalds Salade Shake tm) en dan is ie klaar voor verzending naar bovengenoemde landen.
Het is geheel risico vrij, want het groote gros volk komt er toch pas na 20jaar achter, waardoor toch alles achterhaald is en niet meer justitueel berecht kan worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back