Neuron - Soundset V3!!

Pim

Synthgod
Hallo Neuron-bezitters!

Soundset V3 is te downloaden vanaf de website. (met o.a. mijn sounds) Je hebt er wel de (bijna gratis) cd-rom's (3!) met nieuwe models voor nodig. Deze Modelset V3 is o.a. te verkrijgen bij je dealer.

Zie http://www.hartmann-music.com/home/us/news/

Re: Neuron - Soundset V3!!

Origineel geplaatst door Pim
Hallo Neuron-bezitters! soundset V3 is te downloaden vanaf de website.....

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een mp3tje ofzo van dat ding. beetje raar misschien, want ik heb dat geld zowieso niet liggen voor die bak..pffff.. maar toch.. kan je eens een zelgemaakt mp3 (voor mijn part in slechte kwaliteit als je het niet zo leuk vind) hier posten? zou'k erug tof vinden wel.

Op de hartmann site hebben wel eens mp3's gestaan, maar dat was volgens mij nog voor de release. Nu zijn er volgens mij geen mp3's meer te vinden. Nogal vreemd vind ik dat.

Origineel geplaatst door Bahamut
en ik vraag me af hoe 't met de verkoop gaat van die synth

ik denk slecht, hoor er nooit iemand over praten, en dan bedoel ik als je zo internet/magazines bekijkt, maar misschien heb ik het mis. In deze tijd maak je toch niet zo'n dure digitale synth terwijl je voor een paar honderd euros van die supermooie softsynthjes kunt krijgen, als het analoog zou zijn dan was het denk ik een ander verhaal

ik vind die mp3's op die site nou niet echt speciaal. misschien zou ik hem zelf eens moeten gaan luistern. vind ze belachelijk scherp en ruizig.

Origineel geplaatst door Pim
Ik weet niets over de verkoop. Ik hoef alleen maar geluidjes te maken.:D

en wat krijg je daarvoor terug, poen of een neuron voor in de huiskamer?

Back