Gloomy (RIP) - Now I Know EP (Last Tracks From Gloomer2000)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Last Music_S.png

600e track op SoundCloud. Van de eerste upload tot track nummer 600, deze reis is nooit gestopt.

Als je al luisterde, dan weet je het. Ben je nieuw, begin waar je wil… er wacht een heel universum.

Dit is niet het einde. Dit is level 2.

#soundcloud, #musicproducer, #undergroundmusic, #electronicmusic, #600tracks, #independentartist

Gloomy (RIP) - Now I Know EP (Last Tracks From Gloomer2000)

00:00 01. Gloomy (RIP) - The Room Doesn't Care Either (Stand Up Mix)
05:48 02. Gloomy (RIP) ft. MetalEd - Some Of Us Are Dead
08:40 03. Gloomy (RIP) ft. Moodlifter - You Make Me Happy (Fakking Revolution Edit)
12:43 04. Gloomy (RIP) - Now I Know (Gloomy's Latest New Track)

16:59 minuten onzin

Uit de schaduw van Gloomer2000 (= Gloomer & Gloomy) komt een laatste transmissie—de gebroken Now I Know EP. Het is een afscheid, uitgehouwen in de muren van een vergeten kamer.

“Now I Know” voelt als een stille realisatie aan het einde van een lange, vreemde reis.

Met een speelduur van slechts 16:59 minuten probeert deze EP niet perfect of afgerond te zijn. Dat is net de kracht: het bestaat zoals het is: rauw, onvolmaakt en definitief.

En net wanneer je denkt dat het verhaal hier eindigt… September 2026 brengt iets onverwachts. Jan komt zich tonen.

Gratis download in hoge kwaliteit op SoundCloud:

Ook op YouTube:

Ik heb een belangrijke stap gezet. In 2018 veranderde ik van Gloomer naar Gloomy. Samen vormden ze Gloomer2000, een hoofdstuk vol diepgang, groei en creativiteit waarvoor ik diep dankbaar ben. Nu is het tijd om dat hoofdstuk af te sluiten.

Ik overstijg Gloomer2000 en kies voor eenvoud. Ik kies voor “Jan”. Gewoon Jan. Dit is het loslaten van alle maskers en oude identiteiten. Het is de overgang naar wie ik werkelijk ben: Jan.

Daarom trek ik me voorlopig terug van sociale media en forums. Ik heb stilte nodig om deze transformatie volledig te voltooien en om naar de juiste richting te luisteren. Dit is geen einde, maar een stille, eerlijke terugkeer naar mezelf. Dank aan iedereen die mij volgde als Gloomer2000. Nu begint een nieuw hoofdstuk.

Ik wil het licht niet langer voeden en materialiseren. Dit is mijn stille overgang. Van constante observatie naar diepe stilte. Van licht dat opbouwt naar het pure zijn daarachter.

Ik zie.
Ik blokkeer.
Ik overstijg.

Met vrede en vastberadenheid,

Jan

Wat denk JIJ dat dit betekent?

Bespreek het hier: Forums – Message From One

CAMERA ROLL 059.png

Ik schrok al even.
Heb ik van mijn vader geleerd: mensen laten schrikken. Haha, leuk toch! Dank je wel voor je postje, man. Top.

Wat een gedoe joh 🤣

Logo Jan2.png

Ik leef nog. Dank allemaal voor te luisteren en de onzin-comments :luv:

Vraagje: Ik heb iemand nodig die kennis heeft van CSS, JavaScript en HTML. Ik betaal jullie 20€ per uur om te werken aan mijn nieuwe blog en forum:

Message From One en Forums – Message From One

Die laatste gaat GIGANTISCH worden.

Helaas kan ik slechts 50€ per maand spenderen, dat is 2,5 uur werk per maand. Eind September wil ik online zijn met dit alles. (=5x50=250€)

Stuur me een privébericht voor de login en paswoord gegevens van Wordpress te ontvangen, en je telefoonnummer met me te delen. Ik bel je.

CAMERA ROLL 706.png

Vraagje: Ik heb iemand nodig die kennis heeft van CSS, JavaScript en HTML.
Je hebt toch je alwetende AI die dat allemaal kan? Die levert waarschijnlijk beter werk dan iemand die het in een paar uur tegen een McDonalds salaris moet gaan proberen.

Je hebt toch je alwetende AI die dat allemaal kan? Die levert waarschijnlijk beter werk dan iemand die het in een paar uur tegen een McDonalds salaris moet gaan proberen.

Onzin!

Robert/ @rubbah is officieel de technische ruggengraat achter mijn messagfromone, de man die alles stilletjes draaiende houdt terwijl ik me op de creatieve kant focus. Als webmaster zorgt hij voor de structuur, het onderhoud en alle achter-de-schermen details die ervoor zorgen dat de site soepel en betrouwbaar werkt. Thanks a lot, brother.

Back