even voorstellen..

rinini

Stamgast
Hallo,

Ik ben Riny Meester.
Een tijdje terug had ik mij al aangemeld, maar verder niks meegedaan.
Dus word het nu maar eens tijd om me voor te stellen...

een half jaar geleden he ik mijn Cs1x maar weer eens van zolder gehaald om er wat mee te pingelen in combinatie met reason. Al snel kreeg ik de drang om nog meer knoppen te kopen, dus heb ik een virus gekocht.
Ondertussen ben ik ook in bezit van een MOTU firewire audio interface en een MPC4000 (die ik trouwens weer verkoop, zie het betreffende forum)
Voorheen draaide ik plaatjes, maar ik kon steeds minder goeie muziek vinden, dus ben ik zelf maar muziek gaan maken...
Mijn muziekstijl is trouwens progressive trance. Maar ook psy-trance en techno vindt ik erg ok.

Hier dan mijn eerste vraagje:
Zijn er digitale mixers waarvan je effecten (voornamelijk delay en gate) met midi kan syncen?
Mocht dat zo zijn dan heroverweeg ik mijn analoog/digitaal mixer vraagstuk.

Groetjes !! (en nog de beste wensen allemaal!!)

Welkom! :doei:
zwaai2.gif
moklem.gif

Re: even voorstellen..

Origineel geplaatst door rinini
Hier dan mijn eerste vraagje:
Zijn er digitale mixers waarvan je effecten (voornamelijk delay en gate) met midi kan syncen?
Mocht dat zo zijn dan heroverweeg ik mijn analoog/digitaal mixer vraagstuk.

Groetjes !! (en nog de beste wensen allemaal!!)

Welkom! Sommige mixers (zoals een aantal van Allen&Heath) hebben een MIDI In om de effecten te editten. Of je daarmee ook de fx kan syncen weet ik zo niet. Maar ik denk dat je je vraag 't beste ff kan posten bij het onderdeel 'De Studio' , zodat meer mensen 't lezen.

W
E
L
K
O
M

WELKOM Rinini :D

Je hoort nog van me,

gr. Mario

Back