[m-audio] audiophile firewire gereleased

fuse

Gepokt en gemazeld
M-audio heeft een firewire versie van hun populair audiophile uitgebracht.

http://www.m-audio.com

Wat ik vreemd vind is dat hij veel duurder is dan z'n PCI broertje.
Maar d'r zitten dus wel meer toeters en bellen op.
Inclusief een A/B knopje voor DJ's. (lekker op een handige plek ook nog)

Leuk als instapkaart voor thuis of voor je flaptopje on the road.

Nice! Firewire is om een of andere reden altijd duurder dan USB, maar ik heb er ook iets meer vertrouwen in. En gezien de adviesprijs op de site zal ie hier al snel voor onder de 300 europieken te krijgen zijn. Fijn dat je op je laptopje niet meer USB hoeft te delen met je muis en die @#$%^ Logic-dongle. Ik had liever 6in-4out gehad dan andersom, maar jekenniealleshebbe.

Beetje sneu die RCA ins en outs......
Het valt me op dat er steeds meer goedkope alternatieven komen voor mensen die firewire willen gebruiken, en elke keer zie je dat er ergens op beknibbeld word. Ik kan me niet voorstellen dat dit soort kastjes gretig aftrek zullen vinden. Als je firewire wil zijn er maar 2 goede keuzes naar mijn idee.

Motu 828 MKII (of zijn grote duurdere broertje de 869)
Presonus firestation.

Ik hoop dat er een "echt" alternatief komt voor deze 2 want de huidige alternatieven zijn allemaal niet echt te gebruiken als totaaloplossing.

Firewire is eigenlijk altijd duurder omdat er rechten aan Apple betaald mottuh worden.
Verder neemt het veeeel minder CPU. dus de meerprijs is het ook wel waard :D

Origineel geplaatst door C-Code
Beetje sneu die RCA ins en outs......
Het valt me op dat er steeds meer goedkope alternatieven komen voor mensen die firewire willen gebruiken, en elke keer zie je dat er ergens op beknibbeld word. Ik kan me niet voorstellen dat dit soort kastjes gretig aftrek zullen vinden. Als je firewire wil zijn er maar 2 goede keuzes naar mijn idee.

Motu 828 MKII (of zijn grote duurdere broertje de 869)
Presonus firestation.

Ik hoop dat er een "echt" alternatief komt voor deze 2 want de huidige alternatieven zijn allemaal niet echt te gebruiken als totaaloplossing.
voor jou misschien niet, maar voor mensen met laptop en een kleiner budget was tot voor kort de enige oplossing USB. en dat is ook niet alles. ben blij dat er zo n dingen op de markt komen. nu nog één met meer inputs dan outputs pliezzz

Back