Apperatuur mee in vliegtuig

Origineel geplaatst door sms303
offtopic:
Doet me denken aan Rainman... moesten ze alleen ff naar Australie vliegen ipv een amerikaanse binnenlandse vlucht

:)

Je moet echt nergens "breekbaar" en "handle carefully" of "fragile!! glasswork!" ofzo op gaan plakken want dan gaan die grappemakers bij de bagage handling er juist mee gooien!

R

Origineel geplaatst door sander
Binnenkort weer 2 keer naar de UK. Bij de vorige keer vroegen ze of ik m'n laptop tas kon openmaken (...)
Vreemd dat je dat niet elke keer hoeft te doen eigenlijk! Ik vlieg nu (vrij) regelmatig, altijd met als handbagage een laptoptas, en die moet *altijd* open. Sterker nog: de laptop *moet* uit de tas als-ie door de scanner gaat bij de beveiliging (zowel op Schiphol als in Helsinki), samen met mijn mobieltjes, dus no way dat ze 'm niet zien.

Ik denk trouwens niet dat het ze bij de beveiliging zoveel uitmaakt als er i.p.v. een laptop een MPC in zit. Daar gaan ze niet over gewichten en wat wel en wat niet, alleen over hoe groot de kans is dat je het vliegtuig opblaast.
Origineel geplaatst door sander
Ik ben je wel dankbaar hoor voor die gig 2 jaar geleden ofzo in Helsinki.
Offtopic, maarruh: waar in Helsinki was dat? (zie mijn woonplaats :) )

Een vriend van mij had zijn akoestische gitaar eens mee in het vliegtuig... kreeg hem zo ongeveer 2-dimensionaal terug.

Was van een bagage karretje gevallen en dat was er vervolgens overheen gebaggerd. =(

Zat overigens niet in een stevige flightcase, maar toch.

Back