[track] Silent Relation (tranzy)

DeSpErAtOzz

Grooveness
kheb weer trackje af ... en vind em best geslaagd behalve sommige dingskes die'k reeds verbeterd heb maar nog niet in de online versie zitten ...

voel u zo vrij om een beetje comments te schrijve als je wilt ...

de link :)

uitleg met wat'k het gemaakt heb staat op men site ...

Greetz DeSpE

Het intro vind ik echt geweldig :okdan:, melodie ook! De enige opmerking die ik heb is dat de basskick wel wat harder mag (niet qua volume, een meer beuk kick laat maar zeggen) maar das persoonlijke smaak. Heerlijke track :D!!

Tja...... hij blijft lekker.....

al is het jammer van die f*cking bitrate...
(maar dat heeft natuurlijk zo z'n redenen ;) )

maar naar de lengte van het nummer gekeken kan er nog wel een break tussen zou ik zeggen.
Misschien is het een idee om een keer (totaal) van de melodielijn af te wijken om vervolgens hard terug te keren?

idd, de bitrate heeft zo z'n redenen ;)

mjah, een echte break had'k kunnen doen maar ik vond dat deze track niet ging vervelen zo dus heb'k et maar gelaten :)

nog wat comments zou leuk zijn ;)

ik vind em mooi...alleen zou ik persoonlijk de bassline een beetje veranderen, niet die uitgemolken 'streep' op de halve tel, maar iets creatievers tranziërs, of anders een embargo-beukje.

hoe zijn de melodielijnen gemaakt? synth/softsynth?

eerste melodielijn: Albino ... ik kijk al uit naar de Albino II, can't wait till i can get it :D

en de de iets hardere melodielijn die later invalt is van Korg Triton LE

Die bas kan wat voller en warmer.
Rustig aan met de galm. :)
En iets minder enthousiast pannen. (ipv 100% maar 60% of zo)

Ik zou een hoog doorlaat filter op 40Hz gebruiken want er zit soms wat laag gerommel in wat die strings wegdrukt. Of die ene sample/sound apart bewerken om het laag d'ruit te halen.

Nu nog een zangkip om die ooh's in te zingen. :)

Ik heb er niet zoveel op aan te merken..
Hij is gewoon lekker, het beste nummer wat ik hier tot nu toe gehoord heb.. ( ben pas lid hier zo :doei: )

Ik denk ook dat iedereen wel een mening heeft over, de bas wat voller een andere kick, inkorter misschien wel langer.. maar iedereen heeft een eigen smaak en om die allemaal te kunnen verwerken in een Track!!??

ik vind hem gewoon goed!

Suc6 verder en de mazzel

Greetsz Dj @ Tony

Back