• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Randspul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
-Microfoon- 35 euro
Sennheiser e835 S(witch), lijkt me stug als ie in het totaal langer dan een half uur is aangeweest bij mij. Heb hem zelf nieuw gekocht. Heeft wel een paar gebruikssporen. Met XLR kabel. Moet ook nog ergens de klem hebben, maar pin me er niet op vast. (lang niet gezien, dat ding)
http://www.netzmarkt.de/thomann/sennheiser_e835s_prodinfo.html?sn=2ebd1e72055ab1815e535f269c7445c8

-midi-to-4-midi- 20 euro
Phillip Rees V4. Kan opgestuurd worden.
http://www.philrees.co.uk/products/thruunit.htm

-midi kabels- 5 euro per stuk
Ik heb er nogal wat en midi is toch voorgoed eruit gegaan bij mij. Dus zeg maar hoeveel je er moet hebben, opsturen kan. Zolang de voorraad strekt.

foto v.d. Rees

Attachments

• pr.jpg
    pr.jpg
    12,4 KB · Bekeken: 56
Midi kabels nu 5 voor 12 euro!! Zolang de voorraad strekt!

Want jeumig wat zijn die dingen in 10 jaar tijd goedkoop geworden, zeg... het loont zich al bijna niet meer naar de post te lopen en mijn tijd aan opsturen te verkloten.
In "mijn tijd" (10 jaar geleden) moest ik voor een goeie midikabel bij de locale keyboardwinkel nog rond de 20 piek neerleggen; investeren geblazen, dat midi!
Het zijn dan wel echt goeie die ik heb geloof ik. De meesten zijn overigens 2 tot 3 meter.

En voor de snelle beslisser zit in het eerstvolgende setje dat de deur uit gaat een midi-midi plug! :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back