Oproep tot BOYCOT !!!!!

Met Ahead Nero zijn praktisch alle CD's te kopieren, ik heb er zelfs beveiligde mee gekopieerd..

en het mooie is dat Nero bij de meeste branders standaard meegeleverd wordt ;)

ik heb zo mijn eigen ideeen over kopieren van CD's, maar het moet niet zo worden dat ik geen audio meer van een CD kan rippen om naar mp3 te converteren voor mijn iPod....dan wordt het echt te gek

Origineel geplaatst door oozi
..als ik me niet vergis is de ConsumentenBond bezig met een zaak hiertegen. o.a. omdat 't apparatuur zou kunnen beschadigen, bv door een PC te laten crashen. en 't is volgens mij ook nog 's onwettelijk (in NL iig) aangezien je zowiezo één kopie mag maken voor eigen gebruik volgens de wet.

Er is een rechtzaak in België aanhangig. Die wordt afgewacht door de Nederlandse consumentenbond las ik van de week op www.nu.nl .

Tja alles heeft zijn voor en tegens,ik zelf download ook wel eens wat,maar nu zie je dus weer dat de maatschapij vanalles uit moet halen om hun cd's te beveiligen.
Dat kost ook geld,uiteindelijk is de eerlijke koper hier de dupe van.
Het zelfde geld voor cracks,heb hier ook gekochte software wat echt een pain in the ass is om te installen,vanwege de omslachtige registratie procedure,je kan nu met de vinger naar de platen maatschapijen e.d gaan wijzen maar uiteindelijk hebben we het met zijn allen het er zelf naar gemaakt,niet dan?

Origineel geplaatst door bambamstudio
DOWNLOADING ILLIGAL MP3'S IS KILLING THE MUSIC INDUSTRY !!

dan moet ik toch maar eens gaan starten met dat download gedoe... nooit behoefte aan gehad, maar als ik enigszins kan helpen met de platen-industrie om zeep te brengen ben ik graag bereid m'n steentje bij te dragen :D

CD's kopen..... :D

Nee, als ik een cd ECHT goed vind, koop ik 'm in de uitverkoop orgineel.

Pfff, als de platenindustrie naar de knoppen gaat, maken we toch gewoon onze eigen muziek?
En dan komen er meer live-optredes!!

Enfin, we zullen zien.

DOWNLOADING MP3'S IS KILLING THE MUSIC INDUSTRY !!

bewijs dan maar eens ;)

GRATIS KRAANWATER IS KILLING THE VERKOOP VAN SPA ROOD EN SOURCY!

Origineel geplaatst door C-Code
DEZE THREAD GAAT NIET OVER HET DOWNLOADEN VAN MP3'S

dus houd dat effe uit de topic !!!

Nee,maar de concequenties waar jij nu mee te maken hebt,hebben daar wel degelijk mee te maken:)

Ik ben van de partij! :mega:

Ook al is het easy om die CD's toch te kopieeren (wat volgens de nlse wet gewoon toegestaan is) dan koop ik ze nog niet. Dat is gewoon een utopie om te denken dat je dat kan tegenhouden.

Origineel geplaatst door 6 trak
kraanwater is niet gratis en spa rood en sourcy is geen gratis kraanwater... denk daar maar es over na...

voor een lege CD-r betaal je ook heffing..denk daar maar es over na ;)

en waarom zou dat zinj denk je.....

omdat de RIAA en BS enzo zo goed kunnen lobby'en, daarom....en ik maar 25 eurocent per CD-r betalen waar ik mijn eigen muziek of data-backups op brandt...achterlijk..ik zou eigenlijk eens moeten gaan kopieren, of een rekening naar de BS moeten sturen voor het geld dat ik teveel aan ze betaald heb vanwege deze onzin......

Deze discussie komt me heel bekend voor.. Wat jullie?

Back