Favo car voor naar je gig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Zoidsity
:) Zanger van Iron Maiden - Bruce Dickinson ook!

Erg gaaf als hij gewoon in de cockpit zit! :D
klopt, hij vliegt soms voor British Airways en ook een speciale 'Flight666' om fans te vervoeren naar concerten :D

Attachments

• bruce.jpg
    bruce.jpg
    103,1 KB · Bekeken: 107
heb er geen fotos van maar:

citroen xm break 2,0 4cilinder

Dit is toch wel mijn absolute favoriet. Ik hoop dat ik er ooit nog eentje zal vinden die niet helemaal is afgeragd...

104.jpg

Toyota Supra mk3 3.0 Turbo

edit: maar als ik de zeldzame 2.5 twin turbo versie kan vinden, mag ook natuurlijk :D

toyota supra,s zijn moeilijk te vinden vooral dat model je moet er geld voor over hebben

Origineel geplaatst door freddiemercury
toyota supra,s zijn moeilijk te vinden vooral dat model je moet er geld voor over hebben

Dit model valt nog mee vergeleken met de mk4. Een vriend van me heeft onlangs een Japanse import mk4 gekocht. Ik zou daar nooit aan beginnen. Van de mk4 zijn er in Nederland maar ongeveer 5 nieuw verkocht, de rest is import uit Duitsland of uit Japan met het stuur aan de rechterkant. Ik vind dat ook een bloedmooie wagen hoor, maar als je er één wilt met het stuur aan de linkerkant moet je een goed gevulde portemonee, én een portie geluk hebben.

ff468de92d413cbe9994126e577d1967.jpg

DIE SUPRA UIT HOGAN KNOWS BEST IS MOOI

Origineel geplaatst door 6 trak
deesch?

0f0c10cbe9b419cd04ed86ac4cf9f2b2.jpg

Ceci n'est-ce pas un break... 'break' is fransoos voor 'stationwagen'.
Het letterlijke 'break' (down) is trouwens een standaard-optie voor franse wagens, zo heb ik me laten vertellen...

SideView.JPG

of (le plus faute)

xm01.jpg

het is de 2e.

en ik heb ff gekeken maar het is een 2,1diesel

haha
ik see deze draad pas voort t eerst
nou dodge charger oranje dan maar met 01 aan de zijkant
en veel ge-jahoe roep achterin
ok weinig laadruimte
maar we zitten toch int laptop tydperk
:z http://www-5.dodge.com/vehsuite/dispatch.do

configureer hier uw eigen dodge !!
:dubbel:

Attachments

• cc07_lxdp48_2dn_pbm_apa_xxx_xxx.jpg
    cc07_lxdp48_2dn_pbm_apa_xxx_xxx.jpg
    21,2 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door synthiaks
nog even.... :-D

07011809532589-0.jpg

Heeft hij een trekhaak? Want dan kun je je eigen tankstation meenemen. :dubbel: Maar leuke bak hoor. Ik ben aan het kijken voor een pick-up uitvoering.

Met trekhaak (voor de boot)

Ik koop wel een andere uitvoering met mooie velgen en sowieso dikke banden. 7.4l big block en een 230l lpg onderbouw. Waarschijnlijk 6 zits plus laadruimte maar misschien ook een 9 zits om het voetbalteam te vervoeren. Dan nog zou er ruimte over blijven voor alle sporttassen en af en toe wat synths :-P

Zo dus

suburban power

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back