Favo car voor naar je gig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Voorman

Ouwe rot
Post hier je favoriete auto waarmee jij het liefst naar je optreden rijdt of voor de decadenten onder ons: gereden wordt.
wel een beetje realistisch: er moet een klein beetje laadruimte voor je gear in zitten...een lambo met roofrack is not an option...

ik trap af:

zelfs de trailers zijn super...

http://www.volvocars.se/s40
(even op de liftdeur drukken)

http://www.allnews40.com/

m'n eigen ouwe gare Frot Sierra stationbrik !

Rijdt voor geen meter, wegligging alsof de driver standaard bezopen is, trekt nog geen slappe ... van de tafel, maar een berg laadruimte !!!!!!!

deze:

RB004.jpg

VW passat station 2.0 TDI met navigatie :)

Ik rij graag met een beetje klasse, maar ik heb toch wat ruimte nodig... Vandaar, een Aston Martin Virage Shooting Brake

1995_Aston_Martin_Virage.jpg

Origineel geplaatst door n0_key
Ik rij graag met een beetje klasse, maar ik heb toch wat ruimte nodig... Vandaar, een Aston Martin Virage Shooting Brake

1995_Aston_Martin_Virage.jpg

:{ :{ :{

Ik ben v erliefd op m'n A6 (neen, niet die Alesis ... alhoewel ... maar wel op die Audi). Met een verbruik van gemiddeld 5,2l op 100km, een koffer als een huis en een luxueus interieur wordt rijden een plezier :), zelfs al sta je uren in de file.

Attachments

• a6.jpg
    a6.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 104
Origineel geplaatst door Danny
Ik ben v erliefd op m'n A6 (neen, niet die Alesis ... alhoewel ... maar wel op die Audi). Met een verbruik van gemiddeld 5,2l op 100km, een koffer als een huis en een luxueus interieur wordt rijden een plezier :), zelfs al sta je uren in de file.

dan ga ik voor de nieuwe A8 4.8 quatro

newa8big2.jpg

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik zeg toch niet dat een passat mooi is?

Absoluut niet. Maar het plaatst je opmerkingen over lelijke auto's wel in een ander perspectief. En vergeet niet, dit is allemaal een beetje grap en grol...

BTW, er zijn nog wel een heleboel leuke auto's, maar voorlopig doe ik mijn boodschappen in de afragde 405 break van m'n moeder 8o)

peg405break_1.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back