Favo car voor naar je gig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Doe mij deze maar :D

Attachments

• bmwx5.jpg
    bmwx5.jpg
    27,5 KB · Bekeken: 82
't Gaat toch maar deze worden:

fordtonka.jpg

Ideaal voor feesjes in 't bos, e.d.!

unimog

unimog

406military.jpg

niks van die moderne opgepoetste lak onzin, gewoon ouderwetse degenlijkheid van mercedes. met 20 versnellingen en een flexiebel frame gaan deze lief uitziende vrachtwagendjes door waar de landrovers, hummers en suv's van deze wereld opgeven. helaas moeilijk te rechtvaardigen in nederland....

Er is natuurlijk maar 1 echte auto daarvoor en dan wel de Suzuki Swift 1.6 GLX (toevallig in mijn bezit :D )
Tis me eerste echte auto en heb der nog nooit wat mee gehad en kan hem zelfs met winst verkopen nu.
323808-bilde1-suzuki_swift_1993.jpg

Two black Dodge Challenger muscle cars with hydraulic systems that could lift a 20k rig out the back of each car and deliver bass frequencies with awesome power. Weapons of bass destruction! Tony Andrews built the P.A side to the machines and Richie Warren recruited some car audio fanatics obsessed with bass to design and position the speakers, the result being the worlds first Hybrid Car Soundsystem. They filled the cars with bass, sat in the cars with speakers all around them and Dave Tipper wrote tracks by listening to the frequencies on these in car soundsystems while working and tweaking the subs delivering the ultimate results:

about_fuel_6.jpg

20 K in een auto !!!!

Ze hebben ooit met deze 2 auto's tijdens glastonbury de set van "the prodigy" overstemd !!.

http://www.liquidinjuredhearing.com

oh leuk.... snakken over auto's ;)

van de vele auto's die ik gehad heb, bmw 525tds 1995, mercedes sl500 1996, mercedes s320 brabus 2000, cl500 2003, astra cabrio 1992,hyundai h200 :erm: , opel senator v6.
is mijn aller favorite tot nu toe mijn '99 audi a8, 2.5 quattro die ik 1,5 jaar geleden op een autoveiling heb gekocht voor 15.000,- euro, alles zit er standaard op. tot en met de dvd speler, en bose concert sound system,en ik rij 1000 km op een tank, moet ook wel als je 80000 per jaar rijd.. word binnenkort ingeruild samen met de cl500 op een nieuwe a8 4litre quattro lang... mmmmm...... ;)
maar eerst de studio klaar :engel:

wat een kampauto's zeg
ik zou ook eerder een studio bouwen dan dat soort auto's kopen.

Re: Beter!

Re: Beter!

Origineel geplaatst door Hanz
0t007.jpg

Ach gadverdamme ik als (EX) beroepstrucker vind dit zelfs lelijk bah zijn van die Japanmacks jaks ik verafschuw dit gewoon...nee geef mij dan maar een Peterbilt,White Star,Mack of Freightliner.

Maar weer ff on-topic

Geef mij maar gewoon m'n afgerakte Volkswagen Type II uit 1991 ding brengt me meestal waar ik naartoe wil en da's voor mij het belangrijkste! :luv:

Origineel geplaatst door Alexandre Redwood

....van de vele auto's die ik gehad heb,....

Kijkende naar deze autosmaak vraag ik me toch af of deze brave borst toevallig ook zo'n tiepje is met pittbull, 5 gouden snoeren om de nek en een honkbalknuppel op de achterbank...... (oftewel: betaald u wel belasting ?) :D 8o)

Die audi's zijn wel lekkah trouwens...... 8)

golden retriever, geen goud, en op kantoor altijd een costuum aan.... telt dat ook ? ;)

oh ja.. en betaal belasting ;) dat scheelt want dan zet ik de auto op de zaak, en krijg ik centjes terug!
ik maak 80000 km per jaar.

.... op kantoor altijd een costuum aan....

....en u heeft op het rugpand van uw kostuum niet toevallig de woorden "engeltjes van de hel" staan ?? :yamaha:

;)

mijn visitekaartje zegt: Directeur

maar goed back on track zeg ik zo...... een auto waar ik wel mee naar een gig zou willen......
'69 mustang shelby gt500.....

... nieuwe a8 4litre quattro lang... mmmmm...... ;)

Nou ... dan mag je mij wel eens komen oppikken. Heb er overlaatst eens even ingezeten :{ . Ik rij zelf met een A6 uit 2000 ... da's knap en lekker maar is toch niet hetzelfde als de A8.

Misschien dat de nieuwe A6 dichter in de buurt komt :{ .

AUDI rules OOOO

:doei:

Als we het dan toch over Audi's hebben.......

Ik rijd over het algemeen auto's waarin de gemiddelde NL'er 10-15 jaar geleden rondreed.
Mijn filosofie is: koop nooit een auto duurder als 500 euro en lichter als 1000 kg, rijd er een jaar in (totdat het APK-monster weer voor de deur staat) en breng hem naar de sloop.
Iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben een van de weinige mensen die toch over het algemeen dikke bakken rijdt, en toch maximaal 500 euro per jaar afschrijft 8)

Pas geleden heb ik besloten dat ik over 10 jaar in een A4 avant rondrijd, want die zijn toch wel errug fijn. 8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back