Favo car voor naar je gig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door gemmetje
Als we het dan toch over Audi's hebben.......
Pas geleden heb ik besloten dat ik over 10 jaar in een A4 avant rondrijd, want die zijn toch wel errug fijn. 8~

Als je wil, mag je die van mij overkopen over 7 jaar ... heb je gelijk een A6 1.9TDI: comfortabel en superzuinig (5.1 l per 100km ... doe je gemakkelijk 1200 km met een bak) :D ... en altijd goed onderhouden ... en ongevalvrij (hopelijk tegen die tijd ook nog :dubbel: ).

:D :D :D

:doei:

ford_mustang_1968_dunkelblau_rechts_vorne.jpg

Een 60's Mustang natuurlijk.

Origineel geplaatst door Danny
Als je wil, mag je die van mij overkopen over 7 jaar ... heb je gelijk een A6 1.9TDI: comfortabel en superzuinig (5.1 l per 100km ... doe je gemakkelijk 1200 km met een bak) :D ... en altijd goed onderhouden ... en ongevalvrij (hopelijk tegen die tijd ook nog :dubbel: ).

:D :D :D

Stuur me over een jaar of 7 maar een peebeetje. :D

en mijn scheurijzer is :okdan:

Attachments

• small.jpeg
    small.jpeg
    3,7 KB · Bekeken: 90
gewoon mijn lagunaatje uit '95 (oud model dus). Iedereen rijdt in zo'n ding dus niet erg exclusief, maar naar mijn mening nog steeds een van de mooiste middenklassers die er zijn. Rijdt heerlijk en heeft een kofferruimte die op een of andere manier nooit vol lijkt te raken (kan ene J.C. ook zijn vis en brood kwijt ;)).

Origineel geplaatst door Danny
@Chinetti: Dan vind je deze zeker mooi ;)

Nee, afgrijselijk! Ik vindt getunede auto's meestal ongelovelijk lelijk... En onzinnig, zoals de laatste trend: je auto opsieren met racesport accessoires, zoals spoilertjes op de ruitenwissers en zo'n aluminium tankdop... Haha, echt heel stom ziet dat eruit, ik krijg dan altijd zo'n gevoel van plaatsvervangende schaamte. Ik moet dan ook altijd denken aan de lagere school, daar had je ook van die ventjes die met kartonnen dozen van hun skelter een race auto maakten...

nog maar een iets grotere plaatsen van mijn mooie gsi.

Attachments

• vissen en auto 023a.jpg
    vissen en auto 023a.jpg
    82 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Chinetti
Nee, afgrijselijk! Ik vindt getunede auto's meestal ongelovelijk lelijk... En onzinnig, zoals de laatste trend: je auto opsieren met racesport accessoires, zoals spoilertjes op de ruitenwissers en zo'n aluminium tankdop...

Nee, wat dacht je van die enorme fake-luchthappers en zonneschermen bovenin de voorruit ?

Je ziet ze wel es op GSI-tjes..... 8o)

Origineel geplaatst door gemmetje
Nee, wat dacht je van die enorme fake-luchthappers en zonneschermen bovenin de voorruit ?

Je ziet ze wel es op GSI-tjes..... 8o)

:dubbel:

LOL 8o)

voor de al wat oudere onder ons

Attachments

• 8830.jpg
    8830.jpg
    7,6 KB · Bekeken: 90
Origineel geplaatst door marcuuu
Dit vind ik best een lekker bakkie :)

kijk eindelijk iemand met smaak!!!

ik zelf hou het bij een eenvoudige honda civic,ietwat gemodificeerd....

Attachments

• civic.jpg
    civic.jpg
    30 KB · Bekeken: 92
beetje absurd?

Attachments

• pic.jpeg
    pic.jpeg
    23,4 KB · Bekeken: 89
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back