Favo car voor naar je gig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zoals Hot Rod het al fijntjes uitdrukte in Transformers The Movie "If you're going to ride, (...) ride in style."

Nazca M12 mag er ook zijn :P heb ik een schaalmodelletje van (muhaha). Leuke variatie.

Attachments

• bmw%20nazca%20m12.jpg
    bmw%20nazca%20m12.jpg
    22,3 KB · Bekeken: 95
Dit moet volstaan...

Dit moet volstaan...

... voor het transporteren van àlle gear van àlle Synthforum leden bij elkaar... :D

96A969D1-AF25-4377-9A17-C51B3C2C7B0C-2004_2_2_11_33_28_rdax_415x300.jpg

Zonet geintroduceerd, de Liebherr T 282 B.

Payload class: 400 Ton
Engine output: 2700 - 3650 HP (SAE J1349)
Maximum Operating Weight: 652,5 Tons
Max. travel speed: 40 mph
Drive System: Siemens/Liebherr AC Drive

The T 282 B is not only the world's biggest diesel-electric truck on two axles and six wheels, it is the biggest AC drive truck. This is undoubtedly the most advantageous drive for a mining haul truck today. Thoroughly proven in thousands of diesel-electric locomotives over millions of operating hours, it offers a multitude of welcome advantages.

Laatst gewijzigd:
ik geloof dat ie ergens al eens voorbij is gekomen, maar ik kan m zo snel niet vinden...
kijk in ieder geval uit waar je parkeert!

Attachments

• 1290.jpg
    1290.jpg
    49,9 KB · Bekeken: 100
Voor degene(n) die (te) veel gear mee willen nemen..

truck.jpg

Lastig als je een lekke band krijgt 8o)

Mogen de artiesten, roadies én publiek meehelpen met krikken ;)

Origineel geplaatst door Mennomoog
Lastig als je een lekke band krijgt 8o)

Mogen de artiesten, roadies én publiek meehelpen met krikken ;)

Uit het interview "Build it big" met het hoofd R&D van Liebherr, bouwer van de grootste truck ter wereld, de eerder genoemde T-282-B...

Supposing your tyre goes?
The trucks are supposed to be driven at no more than 40 miles per hour. That is relatively slow, so if a tyre blows out it's not going to cause an accident in most cases.
A blow-out can damage vehicles close-by because the tyre is holding so much air and just the force of that...
Drivers have actually been killed by tyre explosions, but not on our trucks, thank goodness.

What happens if it falls over?
The driver usually says ouch!

What's it like to drive?
It's like driving a house. After you've been around a lot, it's not as exciting as if suddenly someone said: "Would you like to drive one?" You'd go crazy in that case! It's not hard to drive, basically like driving an automatic shift car.

Isn't it so big you could roll over a car without noticing?
That's basically true. The first time I was in it at a mine, the driver started to drive away and actually ran into the back of a service truck. It seems we mashed it down to the ground. I saw someone yelling, but we didn't feel a thing.

:D

Errug functioneel: Ford Transit 'aannemersuitvoering'.
3.4 kuub bergruimte (ruim 1.80 diep, iets van 1.40 breed, en ook zoiets de hoogte in, en dan ook nog eens ruimte voor 6 volwassenen.
Daar kan ik mijn spulletjes wel in kwijt.
En: het rijdt nog lekker ook.
Hoge zit, 100 pk, turbo, cd-spelertje, airco. Niks mis mee.
Beetje saai, maar verder prima.

Eigenlijk lijkt me deze wel vool, vooral omdattie door een muzikaal genie (mede-) ontworpen is ....

cizetatit.gif

cizeta4.jpg

De Cizetta Moroder V16T (ja, inderdaad van Giorgio Moroder)

Zijn er welgeteld ooit 10 van gemaakt ...

En de Mercedes 300 SL heeft bijzonder praktische vleugeldeuren, zodat synths gemakkelijk naar binnen kunnen worden geschoven...

Mercedes-Benz_300_SL_coupé_1957_0001_M600.jpg

Of met deze, als je 88-toetsen klavier niet past maar je wilt toch "travel in style":

PicFetch

PicFetch

Bij een minimale setup is tevens gepast:

En de M6 :{

3597022.jpg

DE Macsedes 540

Attachments

• info.jpg
    info.jpg
    8,4 KB · Bekeken: 100
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.