Dik; zaterdag 7 februari, Boulevard Den Bosch

C-Code

Addicted to Breaks
DIK in vette beats + DIK in de programmering = DIK feestje. Er zal weer
flink wat hip hop gedraaid worden voor de heads in Den Bosch. Cinnaman zal
weer flink rocken zoals altijd. En special guest Ari Daily gaat flink te
keer met dikke dansbare UK Breaks. VJ LennArt zal voor het nodige visueele
spektakel gaan zorgen. DJ Nebur zal in het begin een open mic houden van
22.30 tot 23.00 voor alle peeps die even hun skills willen tonen. 5 minuten
per MC max, dus wil je meedoen schrijf je dan in via http://www.hoodlumbreaks.com,
klik dan op check forum en vul dan je naam in bij Open Mic Dik 07-03 @t Boulevard
Foto's van het vorige feestje te zien op: http://www.hoodlumbreaks.com/pages/januari-fr.html

Line up:

DJ Nebur (hip hop & fat beats)
DJ Cinnaman (funky grooves)
DJ Ari Daily (Shine, Hoodlumbreaks, UK Breaks)

Foto's van het vorige feestje (afgelopen zaterdag):

IMG_1061.jpg

IMG_1062.jpg

IMG_1034.jpg

Ik heb dan elders een feestje waar ik moet spelen, dus dat gaat niet lukken. Wel goed dat dit weer gebeurd in Den Bosch, en dat er ook volk op afkomt. Ik was een tijd terug voor de lol naar de Boulevard gegaan, gewoon om 's te kijken, en dat was onverwacht leuk.

Ik heb geen msn, als ik chat dan doe ik dat hier op 't forum, meestal 's nachts. Kom 's binnen :)

Enneh: succes met jullie feest!

Nou mensen toon eens wat initiatief, een forumlid organiseert een feestje met gratis entree..........
wat is nou een betere plek om elkaar te ontmoeten onder het genot van lekkere muziek en een biertje ......

En voor de mensen die wat meer willen....er is een rete vette VJ en een Final Scratch set !!

Wie komt de boel effe checken ?

te gek zeg... wist nie eens dat de boulevard in Den Bosch nog bestond???

is het zelfde tentje als 10 jaar geleden?
als ik me niet vergis werd het toen gesloten omdat er teveel beblowd werd binnen....

als ik me niet vergis werd het toen gesloten omdat er teveel beblowd werd binnen....

nee hoor,
de gemeente wil(de) gewoon zomin mogelijk uitgaansgelegenheden in de stad. En nu zit de boulevard op de gezelligste plek van de stad: DE ONDERWIJSBOULEVARD - in een gebouw dat iets weg heeft van een voetbalkantine..
.

Origineel geplaatst door ricercar
nee hoor,
de gemeente wil(de) gewoon zomin mogelijk uitgaansgelegenheden in de stad. En nu zit de boulevard op de gezelligste plek van de stad: DE ONDERWIJSBOULEVARD - in een gebouw dat iets weg heeft van een voetbalkantine..
.

Nou dat van die voetbalkantine valt wel mee, van binnen ziet het gebouw er aardig uit, en ook het zaaltje is niet verkeerd.

Voor de rest zijn er in Den Bosch weinig alternatieven !

Als ik kijk naar bv de goudvishal; in Arnhem.....is de boulevard een stuk gezelliger/beter.
In het totaal kunnen er (met cafe) ongeveer 500 man in.

Wie komt het checken ?

Het zit op de kraaikampen 1

Ik heb ook wel zin om langs te komen, is altijd wel gezellig in de boulevard.,.
Alleen de "MAX Experience" vond ik echt nix aan...

Origineel geplaatst door jrs
Ik heb ook wel zin om langs te komen, is altijd wel gezellig in de boulevard.,.
Alleen de "MAX Experience" vond ik echt nix aan...

Nee met max experience zijn ze ook gestopt.

Als je dr bent dan drinken we een biertje jrs :biertje:

den bosch zelf heeft eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke uitgaansgelegenheid gehad. De boulevard spreekt me niet zo aan. Misschien door het toch wat alternatieve imago. Ik ben er een aantal maal geweest toen ik daarnaast nog op school zat. Ook niet in verband met de muziekstromingen (persoonlijk houd ik meer van de hardere dancestromingen)

maar wel een goed initiatief :halleluja

oh ja. ik kom uit de omgeving den bosch :D

Origineel geplaatst door Croaton
den bosch zelf heeft eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke uitgaansgelegenheid gehad. De boulevard spreekt me niet zo aan. Misschien door het toch wat alternatieve imago. Ik ben er een aantal maal geweest toen ik daarnaast nog op school zat. Ook niet in verband met de muziekstromingen (persoonlijk houd ik meer van de hardere dancestromingen)

maar wel een goed initiatief :halleluja

oh ja. ik kom uit de omgeving den bosch :D

Het klopt dat Den Bosch nooit een leuke uitgaansgelegenheid heeft gehad, maar dat komt voornamelijk door het kromme gemeentebeleid, dat voorheen ervoor zorgde dat alle kroegen / uitgaansgelegenheden om 01.45 het publiek de deur moesten wijzen.

In de Boulevard mogen we tot 03.00 door gaan en binnenkort tot 04.00.

Maar het ligt ook aan het publiek dat niet verder kijkt dan de binnenstad. De boulevard was toen ze in de binnenstad zaten DE uitgaansgelegenheid van Den Bosch. Toen ze de binnenstad uitmoesten zijn ze veel publiek verloren. Er worden tegenwoordig overigens VEEL harde techno/hardstyle feestjes georganiseerd en op onze avond is het voornamelijk breakbeat georienteerde muziek.

Ik heb zelf 3 jaar lang feestjes in 013 georganiseerd (toen het nog goed liep), maar toen moest het commercieeler en werd er een aparte dance programmeur aangenomen, en sinds toen is 013 steeds meer publiek verloren......de danceprogrammeur is eruitgeflikkerd en nu doen ze het weer als voorheen en het begint weer te lopen. Wat dus wil zeggen dat het commercieeler maken van een tent de boel ook kapot kan maken.

Maar als je volgend weekend niks te doen hebt, zou ik zeggen kom het zeker checken.....want het gaat zo ie zo niet erg goed met de boulevard (staan op punt van faillisement), en hoe meer bezoekers hoe beter !

Entree is gratis btw !

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door C-Code

Maar als je volgend weekend niks te doen hebt, zou ik zeggen kom het zeker checken.....want het gaat zo ie zo erg goed met de boulevard (staan op punt van faillisement), en hoe meer bezoekers hoe beter !

Entree is gratis btw !

gaat het goed omdat het op punt van faillisement staat??? overnameplannen??

ik wist niet dat er wat harde techno en hardstylefeesten waren. misschien toch eens een keer checken...

den bosch (rosmalen)had wel eerst goldfinger, maar die ligt ook plat en dat hebben ze ook verkeerd aangepakt. ze hadden het makkelijk nog een jaar langer kunnen openhouden en met betere promotie hadden ze het nog voller kunnen krijgen.

ik weet nog een mooie locatie in de gemeente den bosch, alleen ben benieuwd in hoeverre eigenaar wil meewerken.... maar is wel een goede zaal ervoor. alleen dj locatie is kut. maar valt zo te veranden hetzelfde als de speakers etc. :D. daar worden weleens op zondagmiddag feestjes gegeven dacht ik, maar dan meer club

Back