• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Su10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peshay

Ingeburgerd
Te koop:
YAMAHA SU10 pocket sampler. Ik had hem al eerder te koop gezet maar toen ging het om bepaalde redenen niet door.
Nu is hij dus weer te koop, inclusief adapter, doos en handleiding. Het is een leuk apparaat om waar je ook bent te kloten met samples en samples te maken. Binnen een paar minuten heb je alle functies door en kan het urenlange gepiel beginnen, zeer intuitief dus! Ik had hem zelf aangeschaft om in de trein te gebruiken maar aangezien ik tegenwoordig toch niet meer met de trein ga heb ik hem niet echt nodig.
(binnen de randstad eventueel te bezorgen)

PRIJS: € 125

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back