cs2x

anoniempje

hobby knooier
hallo ik las hier op het forum iets over cs2x presets downloaden waar kan ik deze halen?? de editor heb ik al

CS1x presets werken er ook op, en volgens mij zijn er daar veel meer van gemaakt...

Leverde Google niks op?

Origineel geplaatst door Yoozer
CS1x presets werken er ook op, en volgens mij zijn er daar veel meer van gemaakt...

Leverde Google niks op?

zeker wel en anders even op gearjunkies.com kijken binnenkort staan daar wat links voor de CS1X/CS2X met sysex downloads...

kan echt niets vinden ook niet op google of junky gear al ik zoek op csx2 presets krijg ik alleen maar sites met reviews of online shops enzo

oke het is me gelukt maar is er ook een manier om alle sysexjes gelijk in te laden in plaats van onafhankelijk ??

bedankt voor de moeite groeten

het is me gelukt maar klopt het trouwens dat ik alles in de user laad en niet in de perfomance ???

Origineel geplaatst door anoniempje
het is me gelukt maar klopt het trouwens dat ik alles in de user laad en niet in de perfomance ???

Ik heb zelf geen CS2x, maar de grotere broer. Als de Yamaha gedachte hetzelfde is...en dat zal denk ik wel :) Dan moet je de Performance en Voice (USER) los van elkaar zien. In de Performance mode kun je verschillende voices over elkaar heen layeren of instrumenten aan verschillende parts/kanalen toewijzen. In de voice mode heb je gewoon een enkel voice/geluid. Deze kan wel opgebouwd zijn uit verschillende waveforms maar het blijft, zeg maar, één instrument. Dus een performance kun je zien als een samenstelling van verschillende geluiden en een voice als een enkel geluid. De patches die jij dus dwnld zijn voices (een instrument) en behoren dan ook in de voice mode (User).

Back