Arv
Robot
Nou eh, daar ben ik dan weer met een nieuw nummertjuh
Is electro achtig geworden (ja, what else) en ik heb gebruik gemaakt van de RS7000 voor de beats en stuff en die opgenomen in Cubase SX. Daarna de synth partijen erbij opgenomen (geen softsynths), rechtstreeks in SX.. Arrageren, een korte vocal sample erbij genomen en voila!
ps Graag commentaar, liefst opbouwend en niet 'ik vind het nix'
save as........
RV
Is electro achtig geworden (ja, what else) en ik heb gebruik gemaakt van de RS7000 voor de beats en stuff en die opgenomen in Cubase SX. Daarna de synth partijen erbij opgenomen (geen softsynths), rechtstreeks in SX.. Arrageren, een korte vocal sample erbij genomen en voila!
ps Graag commentaar, liefst opbouwend en niet 'ik vind het nix'

save as........
RV

Ik vind het eigenlijk best ok klinken. Te snel voor electro? Pfff, als we nou echt al onze stijlen ook nog met aantallen bpm moeten afbakenen kunnen we net zo goed met z'n allen ermee ophouden hoor. Als dit geen electro is weet ik het ook niet meer. Leuke stemsample, maar staat misschien iets te hard en te zeer los van de rest, dat zou ik proberen er beter in te verwerken. Je zou bijv die "break" op 2.52 precies na die sample kunnen plakken, zodat de stem daar naartoe opbouwt. Helaas lijkt het daarna weer een tandje terug te schakelen, terwijl ik eerder zou proberen door te gaan en naar een soort climax te werken want het wordt zo een beetje eentonig (nog wat meer van die gare retro strings erin of zo).