Je Slechste Producer Alias

Mike Rockmore

Ouwe rot
Je cheesiest producer alias echt 1 waar voor je je tot op de de dag van vandaag nog voor schaamt kan je hier posten :D

Een greep uit mijne; Djak Nikkolson, Brasilectro (ik maakte house muziek en bestond al), Funky, Mike Mendez & Rythem D'afrique :D

Ben benieuwd met wat voor ontiegelijke slechte namen jiij bent gekomen voordat je de naam had die je aansprak.

Oeh wat heb ik een tijd over producer aliasen nagedacht:peukie: en dan te bedenken dat het zo simpel kan; "Jan Liefhebber - Search & Destroy" prachtige naam :dubbel:

O ja en onder welke naam produce je nu?

Grtz Mike

The Very Baddest Known to this Mankind

The Very Baddest Known to this Mankind

Urker Zaadstraal
Raats Egelhardt
Ernst-Jan Hoppenbropper
Hompy Snack Mac Mac
Ratskineg Noh
Hurlebath Ecrutée
Monnie Wafelstraat

Kortom, al die troep die nu in de ramsj leg!

ISPdeRuiter

"Transistorbass" tja, uber cheesy
"DaftTone" In de ban van de franse techno, maar erg verwarrend met mensen die gelijk aan de DefTone's denken.
"Cue Sync"(volledig; Cue Syncronised) samenwerkingsverband dat never nooit wat is geworden. 1 grappige track thats all.

Nu gebruik ik eigelijk geen naam meer. want mn eigen naam lukt ook niet want dan zou het "The Other Marco V" moeten worden.. (of "The Real" ) 8o)

in de tracker tijd heb ik n tijdje "Da Peej" gehanteerd, en n keertje "DJ Dirty P"

:D

Dick Salvo (TError )
Junkie TL en trad op met blauwe TL buizen
Tony Tonka :gaap:
Zwart Zaad (hip hop)

En nu Vakkenvuller ook niet ech vet maar wel herkenbaar.....

Origineel geplaatst door Funkadelic
Line Up Innercity 2010: Main Stage: Laidback Luke, Marcel Woods & MEga Bob
Jaaaaaaah man, Mega Bob vindt ik supergeslaagd, die moet je er in houden.Een artiestennaam moet ook pakkend en makkelijk te onthouden zijn.Mega Bob gaat het helemaal maken.

My name is CT Basey, CT Base with an Y
And my Hip House style you can't deny...

Drie keer raden in welke periode dat was hehehehe... ben ik blij dat ik toen nooit 'doorgebroken' ben :o:

Ik zit me nu alleen af te vragen waar die C en T ook alweer voor stonden.

Back