MPC1000 interne HD

Origineel geplaatst door Yoozer

5) Tja, ik had er misschien wel even NSFW (not safe for work) voor moeten zetten.
[/B]

ik check inderdaad synthforum.nl op het werk regelmatig... en dat wilde ik graag blijven doen...
het intereseert me echt geen bal of je hier links naar de meest ranzige rim-shot :kont: sites post...
maar zet er dat dan idd even bij!!! :D

sorry als ik je beledigd heb ofzo... maar was toen even :(
en dat is dan een moment-opname

ben trouwens geïnteresseerd naar alle links die meer vertellen over een hard-disk voor m'n mpc1000
waar deze draad over gaat als ik me nie vergis

Origineel geplaatst door cangoeroes
ik check inderdaad synthforum.nl op het werk regelmatig... en dat wilde ik graag blijven doen...

Daarom had ik 't ook geen link gemaakt :). Hoop dat je collega's niks meegekregen hebben en dat je nog net op alt+f4 kon drukken.

het intereseert me echt geen bal of je hier links naar de meest ranzige rim-shot :kont: sites post...
maar zet er dat dan idd even bij!!! :D

't Zal niet meer voorkomen.

sorry als ik je beledigd heb ofzo... maar was toen even :(
en dat is dan een moment-opname

Nee, kan ik me voorstellen. Even goede vrienden.

ben trouwens geïnteresseerd naar alle links die meer vertellen over een hard-disk voor m'n mpc1000 waar deze draad over gaat als ik me nie vergis

't Kan zijn dat ze gewoon een stuk layout hebben gekopieerd, al lijkt me dat bij zo'n kleinere verpakking niet echt zinnig.. of misschien zag Akai 't wat somber in, en als de MPC goed gaat houden ze opeens op met categorisch ontkennen?

Ach ja, eerst die van mij maar eens binnenkrijgen :)

wat nou cheers ?

kan heel die fucking link niet eens te zien krijgen ...

kut inet ... :engel:

Houden zo MadR, je kon er wel eens 2 weken nachtmerries van krijgen en een ongemakkelijk gevoel in je achterwerk.

Anyway, ik heb hier nu op m'n bureautje de MPC1000 staan, inclusief 128 meg intern... en als bonus een 32-meg.

Wat een heerlijk apparaat. *duikt gauw weer achter MPC*.

en ooohja is er al bekend of de MPC1000 enige uitbreidingen tolereert :P
ik kan het nergens vinden :(

peace!

Heren,

Ik mag eindelijk meedoen aan deze draad...ik heb er nu ook 1!!!
echt te vet voor woorden!!! ik heb in 1 middag nog betere tracks gemaakt dan in het laatste jaar in totaal!!!

Dat zegt waarschijnlijk wel wat over mijn tracks maargoed!!:okdan:

Back