MPC1000 interne HD

Origineel geplaatst door donbrasco
Waar dan? De grootste die te koop zijn 1 gig.. en voor de prijs van 250 euro plemp ik wel mijn hdd van 5 gig erin die ik nog heb liggen... :engel:

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/300

:gaap:

De 2 Gig smartkaarten zijn er idd nog niet.
Als het een geldkwestie is dan heb je wel gelijk natuurlijk.

Maar wat is het leven toch mooi he, dat je tegenwoordig gewoon kunt kiezen wat je gebruikt. :)

Origineel geplaatst door Kenny
Ben ik met je eens.

De grootste Flashcard voor de Mpc 1000 is dacht ik 2 gig, alsof dat niet genoeg zou zijn...

:gaap:

2 gig voor on the road is echt een hele bups, maargoed ligt er aan wat je ermee gaat doen.
Moet ook zeggen dat ik in mijn S5000 een usb board heb, en dankzij jou (Kenny:D ) scsi to ide
controlller heb ik er nu ook een schijf ingebouwd, wat ook niet echt noodzakelijk is, maar
als stand-alone verdomde makkelijk, en de 5000 moet een compact-slot ontberen, dus....

Origineel geplaatst door mikemix
2 gig voor on the road is echt een hele bups, maargoed ligt er aan wat je ermee gaat doen.
Moet ook zeggen dat ik in mijn S5000 een usb board heb, en dankzij jou (Kenny:D ) scsi to ide
controlller heb ik er nu ook een schijf ingebouwd, wat ook niet echt noodzakelijk is, maar
als stand-alone verdomde makkelijk, en de 5000 moet een compact-slot ontberen, dus....

Aha , jij was het dus....:doei:
Ben blij dat het werkt, had ook niet anders verwacht.

En het is maar hoe je het bekijkt, size does matter?!
Of less is better?!

Grappig hoor, gewoon even de fotootjes die op m'n webspace staan worden hier gepost...

Origineel geplaatst door Steven V
Grappig hoor, gewoon even de fotootjes die op m'n webspace staan worden hier gepost...

Eigenlijk zijn de foto's van 52ftBuddha op de mpc-forums en niet van ons Steven.

BOPH3, ik heb helemaal (nog) geen MPC, maar deze doet me wel twijfelen.

jah idd r.5, ik ben ook nu aan het denken welke mpc ik wil :D maar deze komt me het beste uit enzo geloof ik...

peace

ik dacht laat ik eens een mailtje sturen over deze kwestie... het niet verrrassende antwoord:

The MPC1000 does not support an internal hard drive.
Best regards,
Technical Support

AKAI professional USA Corp.
Phone: 817-834-1900
Fax: 817-834-1983
E-mail: akaipro_support_us@akaipro.com
Web site: http://www.akaipro.com/

-----Original Message-----
Sent: Thursday, January 22, 2004 4:28 PM
To: akaipro_support_us@akaipro.com
Subject: mpc1000

Dear Akai,

I've heard there could be a lap-top harddisk fitted in the MPC1000.
Is this already supported by the OS, or is this not possible at all?

Kind Regards,

Is het usb 1.1 of usb 2.0 wat de 1000 aan boord heeft?
Als hij 2.0 ondersteund kan je een externe hd overwegen........

Het grappige is dat de MPC2000XL ook altijd werd tegen gesproken wat betreft het inbouwen van een hd.
En toch zie je op bepaalde sites hoe dit dan toch is te fiksen, dus misschien ook gewoon proberen..?

Dat is nou het mooie van Akai...... Ze bouwen iets en weten zelf amper wat de mogelijkheden zijn. Blijft een verassing :D

Origineel geplaatst door mikemix
Is het usb 1.1 of usb 2.0 wat de 1000 aan boord heeft?
Als hij 2.0 ondersteund kan je een externe hd overwegen........

Nee hoor, want hij is sowieso geen USB host. Je kan er ook geen USB zipdrive of keyboard aan hangen. Dat was hetzelfde verhaal met de S5/6000.

Lang leven de mpc4k!

Origineel geplaatst door cangoeroes
ik dacht laat ik eens een mailtje sturen over deze kwestie... het niet verrrassende antwoord:

Akai support moet je ook niet mailen. Je kan beter je mailtje uitprinten, oprollen en in 'n flesje in de Noordzee gooien.

Origineel geplaatst door lo-fi
Nee hoor, want hij is sowieso geen USB host. Je kan er ook geen USB zipdrive of keyboard aan hangen. Dat was hetzelfde verhaal met de S5/6000.

Stom, dat is ook zo, al kan hij dan weer wel schijven "zien" via de verbonden computer.
Dus...MPC1000 met ernaast een laptop voor onderweg dan...

Origineel geplaatst door lo-fi
Akai support moet je ook niet mailen. Je kan beter je mailtje uitprinten, oprollen en in 'n flesje in de Noordzee gooien.

Hahahahahaha..LOL!8o)

Praat me er niet van, wat een kutservice!
En toch Akai blijven gebruiken, zo eigenwijs als ik ben....

Of de service van dit mooie forum, schiet veel meer op, echt!!

Tja ik weet het en toch blijven het één van de werelds beste producten!!!

Origineel geplaatst door mario
Tja ik weet het en toch blijven het één van de werelds beste producten!!!

nouja....het blijft een haat liefdeverhouding.
Enerzijds prima producten, stabiel, betrouwbaar, en anderzijds die service (wat service?)en
bij het uitkomen van een nieuw product, de vaak brakke overhaast geschreven OS.

En ik denk dat ik inmiddels daar wel een mening over mag geven.
ik heb van Akai gehad:
S-3000i, 2xMPC2000XL, S-900, S950 2X S3000XL.
Ik heb hier staan:
S5000, S950, Dr4d harddisk recorder.
En dan maar te zwijgen over alle extra boardjes en uitbreidingen voor deze apparaten.

Dus....

Ik ben blij met mijn Akai Z4 :D

Harde schijf erin en gewoon alles wat op mijn pc staat erheen kunnen sturen met usb, keyboardje eraan geplugt, kunnen saven op memory sticks, externe dvdlezer/brander om sampljes te laden van cd-tjes en stabiel als een....

Ik heb nog steeds geen goede mening kunnen vormen over de MPC1000.
Blijf de 2000XL toch een leuker ding vinden!

Origineel geplaatst door cangoeroes
sorry maar dit vindt ik eigenlijk niet normaal....
Nee, ik ook niet :).
dit is een erg o.k. forum maar als je met dit soort links gaat beginnen wordt een gore teringzooi...
Linkjes beginnen met haa-tee-tee-pee-dubbelepunt-dubbel-slash.
wat ben je trouwens voor een fagget als je dit soort links überhaupt kent???
Zo, jij hebt je oordeel wel erg snel klaar over m'n eventuele geaardheid.

1) Practical joke. "You've been Goatse'd!" ;).
2) Jij hebt zelf de moeite genomen om 't volledige adres in te tikken. Dit was geen link, en de meeste mensen weten nog niet eens dat .cx uberhaupt een TLD is. Anders had je misschien eerst even kunnen vragen wat het is, voordat je 't inklopte. Dit is net zoiets als gewoon ergens een open deur binnenlopen en dan protesteren als je uit het gebouw wordt getrapt. Ik bedoelde "de goatse.cx man" ook als een begrip uit de rijke internet-folklore, net zoals woordjes als 'spam', 'all your base are belong to us', e.d.
3) Toen ik 't tikte was er ergens op een log een bericht dat de site down was wegens een rechtszaak. Dit kun je ook vinden als je "goatse" in Google intikt. Dus dan zou je 't nog niet eens kunnen zien.
4) Op de site zelf staat een disclaimer (als 't goed is).
5) Tja, ik had er misschien wel even NSFW (not safe for work) voor moeten zetten.

Back