Justice
Nieuwkomer
Hallo ik ben André
Hello peoples, my name is André (Voor sommigen beter bekend als Justice of als de producer van de Pendeho Mafia).
Naast dat ik labeleigenaar ben van Spleen Kick en Pendeho Records doe ik ook de artwork van verschillende labels als bijv Hkv, Hkv-z, Gobble Records en Hard Drugz.
Verder ben ik ook nog veel bezig met het organiseren van feesten en werk naast dit alles nog eens in de Bajes van zoetermeer als bewaarder (waar ik dus de hele dag koffie aan het zuipen ben
)Ik ben naar het synthforum gekomen omdat ik graag over produceren praat en er ook nog een hoop te leren valt.
Ik vind het super om van een piano een electrische gitaar te maken en andersom, hele dagen zit ik in mijn studio te experimenteren met verschillende samples en synths (zo erg dat er van het hele produceren bijna niets terrecht komt ha ha).
Soms zit ik een hele avond met één loopje van 16 maten te kloten en daar kan ik dan ook echt van genieten,geef me een vette breakbeat met de meest vage sounds en deze jongen is de hele avond zoet.
Nu heb ik wel genoeg geluld, let's talk about music

(op het gebied van muziek althans, en wel op verschillende manieren).