sorry mensen, ik weet dat jullie dit ook allemaal in het nieuws hebben gelezen... maar wat ik net zag ging me toch echt net iets te ver. Ik zat net het nieuws te kijken. Op het nieuws was te zien hoe een kleine tiental jonge vrouwen steun betuigde aan de moordenaar. Ze plaatste zelfs de opmerking dat het de leraar zijn eigen schuld was.
WAAR ZIJN DE NORMEN EN WAARDEN GEBLEVEN! ik vind dit echt te ziek!
bijgevoegd, voor de gene die het nog niet wisten:
Woensdag 14 januari, DEN HAAG - Voor het eerst heeft in Nederland een leerling doelbewust zijn docent neergeschoten. Docent en adjunct-directeur Hans van Wieren (49) van het Haagse Terra College overleed gisteravond nadat hij 's middags van dichtbij door het hoofd was geschoten. De schutter, een 16-jarige leerling, heeft zich gisteravond gemeld.
verder stond in de telegraaf dat de dader onder invloed was van xtc en whisky, nou weet ik niet of je dit serieus moet nemen want het stond immers in de telegraaf!
groeten uit een respectloos nederland
WAAR ZIJN DE NORMEN EN WAARDEN GEBLEVEN! ik vind dit echt te ziek!
bijgevoegd, voor de gene die het nog niet wisten:
Woensdag 14 januari, DEN HAAG - Voor het eerst heeft in Nederland een leerling doelbewust zijn docent neergeschoten. Docent en adjunct-directeur Hans van Wieren (49) van het Haagse Terra College overleed gisteravond nadat hij 's middags van dichtbij door het hoofd was geschoten. De schutter, een 16-jarige leerling, heeft zich gisteravond gemeld.
verder stond in de telegraaf dat de dader onder invloed was van xtc en whisky, nou weet ik niet of je dit serieus moet nemen want het stond immers in de telegraaf!
groeten uit een respectloos nederland