• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
door het in krimpen van mijn studio mogen de volgende spullen weg.

kawai 100F analoge monosynth. info hier 250 euro's

ensoniq DP2 effecten bakkie. info hier 250 euro's

altair DEQ 282 equalizer.
2x28bands 1/3 octaaf volledig programmeerbaar eq met 100 geheugen plaatsen. groot verlicht disaplay. en volledig door midi aan te sturen. info hier. in de info zie je de nieuwste 282, de mijn is precies het zelfde alleen een grotter diplay en met tiptoetsen ipv druk.
even voor de duidelijkheid deze equalizers kosten nieuw ongeveer 1700euro ex btw. RSL is importeur en hier heb je de prijslijst.. vraagprijs 750,00 euro.

SCSI MO-drive (magneto-optical-drive) met SCSI kabel,adaptor, 20 sony ongebruikte 230MB disken en ongeveer 10 gebruikte 230MB disken vol met samples. prijs 150 euro.

Novation Remote25 + adaptor, handleiding en patch kaartjes( weet niet hoe je dat noemt). info hier op ons eigen forum prijs 300 euro.

bedankt voor u aandacht.

Re: prijskraker.

Re: prijskraker.

Origineel geplaatst door bass-molecules
remote25 mag weg voor 250,00 euro
kawai mag weg voor 225,00
mo-drive + disken enz. 125,00

schop =)

dit zijn echt wel meeneem prijzen,
remote kost nieuw ongeveer 350 euro en is gewoon in nieuwstaat incl doos met alle standaard meegeleverde spullen.

kawai is in goede staat en zie ze vaak voor 300 a 350 euro weggaan.

mo-drive handig voor opslag van scsi apparaten ( mpc ofzo), alleen die plus/minus 20 nieuwe sony disken hebben me al bijna mij verkoop prijs gekost, en krijgt de rest er gratis bij :D

dus...en...ohhh....goed...:D

novation remote25 voor 250 euro. ( deze is bijna nooit gebruikt en dus nieuw in z'n doos)
kawai 100F monosynth. 225 euro. ( morgen niet verkocht gaat hij op ebay)
mo-drive + disken + scsi kabels 125 euro ( alleen die 20 nieuwe sony disken van 230mb zijn al meer waard)

of ruilen........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back