Tracks online...

bij pressure hoor ik een umek loop.. :) wel grappig gedaan.. opzich hou ik niet van hardstyle, maar dit kan je volgens mij zo uitbrengen, want wat ik op Qlimax hoor is soms 1000x slechter... :) overall klinkt t best netjes..

eigenlijk niet mijn stijk, dus zou over de compositie niet durven oordelen,

maar ik vind het geluid een beetje dof (kan misschien wat helderder sprankelender?) waarmee heb je dit gemaakt?

trackers lenen zich uitstekend voor hardcore :D

vroeger ook wel hardcore gemaakt met Fasttracker 2.0, alleen was de geluidskwaliteit natuurlijk wel veel minder..

maar dat verklaart wellicht het enigzins doffe geluid

Ik heb wel een " mooië " versie van mijn tracks,maar koos ervoor om de
streamrate laag te houden (64 Kbps.)
Dit alles vanwege mijn data limiet op m'n homepage. ;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
trackers lenen zich uitstekend voor hardcore :D

vroeger ook wel hardcore gemaakt met Fasttracker 2.0, alleen was de geluidskwaliteit natuurlijk wel veel minder..

maar dat verklaart wellicht het enigzins doffe geluid

Ik denk als je een compressor gebruikt en zo instelt dat de attack van de drums er meer uitspringt,
je gelijk het grootste deel van dat 'doffe' kwijt bent. Er zitten genoeg hoge frequenties in, dat is het niet, het moet alleen wat meer bijten.

Over de tracks kan ik niet veel zeggen. Ik vind hardhouse e.d. regelmatig vrij basic klinken maar van wat ik weleens links en rechts opvang van uitgebrachte tracks kunnen deze er zeker tussen staan.

gr. Tom

Back