Eat This Records-special in theater de kikker, utrecht, vanavond

olafmol

[EXPANSIONS]
gaan er nog meer forumleden vanavond naar de Eat This Records-special in theater de kikker? oa funckarma ,gescom, loden ed zullen er live optreden....kan wel leuk worden lijkt me! ik ben er in ieder geval te vinden

http://www.theaterkikker.nl/muziek.php?id=102&agenda=algemeen

flyer.jpg

Kweenie... ik heb nog een verjaardag in Nieuwegein.
's Kijken of ik het red om rond 12 uur er te zijn.

Dus, onder voorbehoud, tot vanavond.

R.

PS. Gescom gaat NIET live, maar er gaat ge-DJ-ed worden.

ik zit me vreselijk op te vreten dat ik dus niet kan vanavond, ik moet naar De Winkel...:(

maarrrrr... Gescom is toch helemaal niet nederlands? dat zijn toch Booth en Brown van AE?

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik zit me vreselijk op te vreten dat ik dus niet kan vanavond, ik moet naar De Winkel...:(

Klote voor je...
Da's een plek waar ik niet dood gevonden zou willen worden ;)

maarrrrr... Gescom is toch helemaal niet nederlands? dat zijn toch Booth en Brown van AE?

Dat heb je helemaal goed.

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Klote voor je...
Da's een plek waar ik niet dood gevonden zou willen worden ;)

ik ook niet. maar hopen dat dat niet gebeurt vanavond. hoewel, ik beloof niks...

[Dat heb je helemaal goed.

R.

waarom staat er dan op de site van Kikker:

De dance-special die Thomas Dohmen, alias InterZone, in oktober 2002 rond artiesten van het Rotterdamse Bunker-label presenteerde in Theater Kikker, ging de geschiedenis in als één van de meest geslaagde dansfeesten ooit in dit theater.
Vanavond doet InterZone een poging het succes van die legendarische avond te evenaren. Ditmaal met een presentatie van artiesten uit de stal van het Utrechtse Eat This Records.

terwijl ze wel enorm groot met Gescom lopen te pochen? beetje raar.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik ook niet. maar hopen dat dat niet gebeurt vanavond. hoewel, ik beloof niks...

waarom staat er dan op de site van Kikker:

De dance-special die Thomas Dohmen, alias InterZone, in oktober 2002 rond artiesten van het Rotterdamse Bunker-label presenteerde in Theater Kikker, ging de geschiedenis in als één van de meest geslaagde dansfeesten ooit in dit theater.
Vanavond doet InterZone een poging het succes van die legendarische avond te evenaren. Ditmaal met een presentatie van artiesten uit de stal van het Utrechtse Eat This Records.

terwijl ze wel enorm groot met Gescom lopen te pochen? beetje raar.

Je moet er niet zo veel achter zoeken.
Niet iedereen probeert de boel in de maling te nemen, hoor.
Volgens mij kreeg Thomas de kans om Gescom op deze datum te boeken en heeft het gecombineerd met Eat This.
De persoon die de tekst op de site heeft gezet heeft de hele boel op 1 Eat This hoop gegooid.

Althans, dat denk ik.

Maar goed...
Jij weet dat Gescom niet bij Eat This zit, ik weet dat en ik neem aan de rest van de aanwezige freaks vanavond dat ook wel weten.

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Je moet er niet zo veel achter zoeken.
Niet iedereen probeert de boel in de maling te nemen, hoor.
Volgens mij kreeg Thomas de kans om Gescom op deze datum te boeken en heeft het gecombineerd met Eat This.
De persoon die de tekst op de site heeft gezet heeft de hele boel op 1 Eat This hoop gegooid.

Althans, dat denk ik.

Maar goed...
Jij weet dat Gescom niet bij Eat This zit, ik weet dat en ik neem aan de rest van de aanwezige freaks vanavond dat ook wel weten.

R.

ik weet er nix van, ken al die namen niet eens..maarre..komt funckarma nou wel of nie? op sites staan ze wel, op de flyer weer nie..maargoed..lekker boeien ook......

ohja...de winkel van sinkel, dan moet er wel iets HEEEEL speciaals zijn wil je je daar tussen dat soapies-wannabee-publiek begeven... ;)

Origineel geplaatst door olafmol
ik weet er nix van, ken al die namen niet eens..maarre..komt funckarma nou wel of nie? op sites staan ze wel, op de flyer weer nie..maargoed..lekker boeien ook......

ohja...de winkel van sinkel, dan moet er wel iets HEEEEL speciaals zijn wil je je daar tussen dat soapies-wannabee-publiek begeven... ;)

volgens mij was het vorige week prima vertoeven met carl craig ...

en wie wil uberhaubt ergens dood worden gevonden ?

Ben er even geweest, tijdens de act voor endorphines kwam ik binnen. Loden of Koolfonk wat was het niet? Wel aardig. En toen Endorphines, dat was echt smullen! Heerlijk uit m'n dak gegaan. Lekkere sounds en breaks en hij stond er het meest geïnspireerd van iedereen die ik heb zien draaien/spelen die avond. Daarna draaide Gescom wat plaatjes, had ik toch iets meer van verwacht, toch een stuk minder dan dan wat ik van AE ken... maar a la, lekker de beentjes los... Quench heb ik niet lang volgehouden... mmm had beter na Endorphines al weg kunnen gaan.

-Jan

Ik ben uiteindelijk niet geweest; die verjaardag was uiteindelijk toch wel gezellig :biertje:

R.

Sean Booth en Rob Brown vormen samen het electro-pioniersduo Autechre. Maar als ze dj-en dan duiken ze onder in het collectief Gescom, samen met ondermeer Rob Hall en Andy Maddocks.

Dus Gescom is niet automatisch Autechre

Origineel geplaatst door Richard
Sean Booth en Rob Brown vormen samen het electro-pioniersduo Autechre. Maar als ze dj-en dan duiken ze onder in het collectief Gescom, samen met ondermeer Rob Hall en Andy Maddocks.

Dus Gescom is niet automatisch Autechre

Yep, wist ik, maar blijkbaar had ik verwacht dat het iets dichter bij elkaar lag... :dj:

-Jan

goeie avond: leuke mensen, goede sound, mooie visuals, lekkere "muziek" en bovenal: goede sfeer.....tegen het einde werd het me allemaal iets te abstract soms bij funckarma, vond het begin wat boeiender, en de laatste DJ draaide me iets teveel drumcomputer-electro zonder iets meer dan een ritme..maar al met al leuk!

Ik kreeg er nogal dorst van....

Meer van die avonden ! Van eigenlijk alles wel genoten. Loden en Koolfonk helaas gemist.

Ik denk dat ik nog niet helemaal klaar ben voor deze stijl van muziek. Ik heb Funckarma gezien (Of Quench?) en die man van Autechre horen draaien. Ik ben toch meer een sucker voor goede melodie, goeie hooks en lekkere basslinen. Al van dat was ver te zoeken in deze beetje eentonige friemel muziek.

Ik kon niet aan het gevoel ontsnappen dat deze mannen totaal geen moeite stoppen in hun muziek. Klonk allemaal een beetje als "Ik maak 1 moeilijk loopje met Reaktor of Max/MSP en knal er dan wat random zweefgeluiden en gepiep doorheen". Prima als je dat cool vind maar ik doe het er niet voor.

Wat wel trouwens opviel was het hoge nerd-gehalte. Veel brillen, robot t-shirts en plakkerige haren....;)

Origineel geplaatst door Nolet

Wat wel trouwens opviel was het hoge nerd-gehalte. Veel brillen, robot t-shirts en plakkerige haren....;)

tkunnen niet altijd feesten zijn met trainingsbroeken, bomberjacks en kaal geschoren hoofden he.

Origineel geplaatst door isnieZot
tkunnen niet altijd feesten zijn met trainingsbroeken, bomberjacks en kaal geschoren hoofden he.

:D

Ha ha, das ook weer waar. Maar zo zie je....elke muziekstroom heeft zo zijn eigen uniform. Ik ben ook schuldig hoor. Ik had mijn Moog T-shirt aan....

Origineel geplaatst door Nolet
Ik kon niet aan het gevoel ontsnappen dat deze mannen totaal geen moeite stoppen in hun muziek. Klonk allemaal een beetje als "Ik maak 1 moeilijk loopje met Reaktor of Max/MSP en knal er dan wat random zweefgeluiden en gepiep doorheen". Prima als je dat cool vind maar ik doe het er niet voor.

gaat het niet meer om het resultaat dan de weg ernaartoe? aangezien we niet in het hoofd van de maker(s) kunnen kijken kan het heel goed zijn dat de muziek en het gevoel dat ze ermee willen opwekken precies het resultaat is geworden dat ze 3 maanden daarvoor in hun hoofd hadden.....

Back