Effecten....

Hoe bedoel je dit precies?

Wil je weten wat het effect is van bijvoorbeeld ringmodulatie, FM modulatie, 18dB filter of van specifieke FX apparatuur zoals een MAM WARP 9 enzovoort?

Waarom vraag je dit hier? En op een manier wat voor iedereen niet te begrijpen is?

Volgens mij is het net zoiets als je op GoT op t.net zou vragen wat je allemaal met een kompjoeter kunt doen.

Ohhhh.... kweenie waar ik het anders zou moeten vragen dit forum gaat toch over effecten? En naar mijn idee vraag ik nix moeilijks.... wil gewoon weten waar ik meer info kan vinden over effecten misschien weet iemand een site of een boek wat uitlegt welk effect je waarvoor kan gebruiken. Ben nog niet zo lang bezig met opnemen en wil graag zoveel mogelijk leren... En ik weet weinig van effecten dusssssss.....

Maar iig bedankt,

Origineel geplaatst door fuse
Waarom vraag je dit hier? En op een manier wat voor iedereen niet te begrijpen is?

Volgens mij is het net zoiets als je op GoT op t.net zou vragen wat je allemaal met een kompjoeter kunt doen.

Sorry Fuse, maar ik vind het ook gewoon een duidelijke en goede vraag die op de juiste plek gesteld wordt.

Tsja, moet ik nu beginnen dat ik een hekel heb aan de gemiddelde newbie die binnenstormt, zich niet introduceert en in puberaal nederlands gaat lopen blaten dattie iets moet hebben (en niet laat merken dat hij al moeite heeft gedaan om iets te vinden) van 'ons' terwijl even zoeken op een searchengine of in een bibliotheek zat meuk kan vinden?

Lijkt me niet meer dan normaal als je bij een forum vragen wilt stellen je eerst netjes voorsteld en eerst even gaat kijken of die vraag die hij heeft al niet eerder gesteld heeft en dan pas op een duidelijke manier z'n vragen stelt.

Want als je iedere keer op zo'n manier dingen blijft uitleggen mag je nog vaak zat het hele verhaal uitleggen. Geloof me maar, ik heb hetzelfde verhaal tientallen keren gecut/copy/pasted en toen was ik het zat.

Ben ik nou debiel of zo?

Hmm.. ja. Als je het zo brengt zit er natuurlijk wel weer wat in.

Nou Fuse Speciaal voor jou dan....

Ik ben Pierre kom uit Rotterdam en werk in de klimaat beheersing als Sales Engineer. Ik speel piano/synthesizer en ben sinds kort bezig met opnemen thuis via cubase, wavelab.
Hou een beetje van die trip hop style maar vind voor de rest eigenlijk alles wel cool.... En als je volgende keer zonodig moet zeggen dat ik puberaal lul doe het dan recht in mijn gezicht en niet waar iedereen het kan zien. Ennuh ff voor de record ik heb wel gezocht maar kon nix vinden ok.... Ik zoek geen ruzie met je maar een beetje normale behandeling zou ik wel OK vinden. Maar je moet het zelf weten als je lullig wilt doen... De rest bedankt voor de tips ik had er echt wat aan!!!!!!!!!

Zie je wel. :)

ontgroenen ?

ontgroenen ?

die ontgroenings methode van oppermods worden steeds %-)

:-D

Is Sonicstate.com iets voor je, wel wat beknopt nog kwa effecten maar er wordt zeer zeker aan gewerkt.

gr. Mario

*D

Back