[club] Pjotr G feat. Shyenne - Trapped (in my desire)

damn, pjotr you've done it again!!! dit is echt superstrakke club,just my taste!!! jammer dat je die effecten niet zoveel door de track heen hoort en bijna alleen aan het begin en eind,ook mist er wat lowmid en wat mid naar mijn idee,maar dat neemt niet weg dat de track zelf super klinkt!

Klinkt lekker, vooral de drums vind ik wel drive hebben. Heb je een complete loop gesampled ? of echt elke ding op zich ?

Misschien is het leuk om de gesproken text over te laten gaan in een gezongen refrein.

het is een combinatie van zelf in elkaar gestoken losse drum hits met een hihatloopje

In elk geval niet 100% gejat :D

Relaxte track! Ik mis in deze track niet echt een melodie eigenlijk. HIj loopt lekker zo!

Zoals ook al eerder vermeld...die zangeres heeft een onwijs lekkere stem en dat past gewoon onwijs goed in deze track :) Mijn oren vinden alleen dat de vocals wat helderder hadden gemogen, als je begrijpt wat ik bedoel...maar dat kan ook aan mij liggen hoor.

Voor de rest.... :okdan:

Origineel geplaatst door Funkadelic
Ja, zenden hairy pjotter, naar platen maatschappij, die kunnen zo'n plaatje niet laten gaan lijkt mij :D

En dan heb je gelijk een geluids-technicus en een producer, die dat laatste gepiel aan
de mix voor hun rekening nemen. Die hebben daar ook betere spullen voor. :D

Lekker muziekje, en dat is het.

Ben het wel eens met olafmol. Stemmen in tracks zijn superbelangrijk.
En soms hoor je ook net even teveel ruis wat er wel uit zou kunnen.
Wellicht dat een subtielere instelling van je galm zou kunnen helpen. (iets lichter zeg maar en stereo als het kan evt met een tikkie chorus)

Ik heb een nieuwe versie gemaakt. Hierin heb ik een stringlijn en een melodielijn toegevoegd, bij wijze van "hookje".

Is dit een verbetering of een verslechtering? (ook ff een club alter ego aangemeten :D )

http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Mindcrawler_feat_Shyenne_-_Trapped.mp3

Aan de vocals heb ik nu niks gedaan, maar misschien moet ik de hele meuk opnieuw mixen (als jullie dat nodig vinden).

De eindmix heb ik een roll-off gedaan op het tophoog, en de bass een boostje gegeven

ik vond in het begin een lekker trackie, totdat dat vreselijke jp8000 geluidje erin kwam. Vreselijk het past conceptueel totaal niet bij de sfeer van dat nummer. Het nummer heeft namelijk iets zwoels en clubbies,, als er dan zo'n massaal jp geluid in komt past dat niet. Dat jpgeluidje doet echt afbreuk aan de rest.

Kwa productie ben ik het helemaal eens met Olafmol zn commentaar

hehe ja dat bedoelde ik maar met verbetering of verslechtering

t is overigens geen JP maar een nord

Heb geluisterd op m'n laptop, vind het ook een lekker muziekje, goeie sfeer!
Om en nabij de 4 .00 wordt ie een beetje saai vind ik.

Mindcrawler zal ik gaan gebruiken voor niet-techno, Pjotr G zal ik houden voor wel-techno. :)

En de track; ben er al uit dat de huidige versie niks is - terug naar de tekentafel

Pjotr ik heb hem geluisterd hier mijn mening, met de lange pad/chords, voelt het nummer wat slomer aan, wel lekker maar wat loungeriger zeg maar, het klinkt fijn, maar de echte funkyness is er uit. Verder is het jammer dat door die pads, het lekkere filter werk van je wegdringt, wat jammer is imo. Ik weet niet of je echt op zoek bent naar die funky club feeling maar die haal je er nu uit, en je maakt het allemaal wat gemoedelijker.

Verder het melodietje dat er inkomt op 03:10, sneeuwt de funkyheid ook onder, zoals ik zei het wordt gemoedelijker, en de vocals lijken nu een beetje sloom bij de rest van het nummer IMO, alles in IMO en onder voorbehoud hoor ;) de echte experts kunnen je die dingen beter vertellen, maar ik judge zeg maar uit het standpunt van een liefhebber van house :)

Misschien was de 1e versie wat te leeg voor andere, ik von hem lekker funky aanhoren, en dat is hier helaas een beetje ondergesneeuwd imo :engel:

Ik ben het wel eens met de artiestennaam verandering zoals ik al zei :halleluja

Grtz Mike.

Origineel geplaatst door Pjotr G
Mindcrawler zal ik gaan gebruiken voor niet-techno, Pjotr G zal ik houden voor wel-techno. :)

En de track; ben er al uit dat de huidige versie niks is - terug naar de tekentafel

Beetje jammer dat ik nu dit verhaal al heb neergeschreven :), en idd ik hou op met zeiken pjotr :), je moet je noemen waar jij je lekker bij voelt! vandaar ook dat ik mijn naam heb verandert:L

Grtz Mike

funky wil ik juist wel behuiden dus ik zal doorzoeken naar n clubby hook

Back