• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai VX600 Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Niet helemaal mijn ding, geen geduld zullen we maar zeggen. Neem een Oberheim Xpander, haal de CEMS eruit en stop ze in een Akai beestje. Stop er een goed VCF op met LP, BP en HP +Resonantie, 3 EG's, echte matrixmodulatie, 2 audio ins (filterbak) midicontrollable en je hebt een aardige Oberheim Kloon.
De VX van mij heeft een lege batterij, die ik erbij doe en een zeldzame geheugenkaart (zonder batterij werkt ie via de geheugenkaart). Ook heeft de mijne een beetje los zittende vibratoknop, die je alleen met een EWI sax kan gebruiken.

Bod boven de 600 euro ajb, of ruilen met een virus B of virus Rack...

Onderstaande foto's zijn niet die van mij, de mijne is natuurlijk mooier 8o)

my_vx2.jpg

Handig te openen

12 VCO's

EWISax aansluiten en hoppa:

my_vx4.JPG

Meer info:

http://kunst.phlimburg.be/vx600/

:peukie:

Last edited by a moderator:
En de winnaar is: tadadam, tadadam, tadadam.....Boemtsjak, eigenlijk Ere Sflid 8o)

:slotje: aub:)

:peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back