Superwoman bestaat echt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Russisch meisje heeft röntgen-ogen (bron: RTL nieuws)

De artsen in Rusland staan voor een raadsel nu is gebleken dat een Russisch meisje in staat is in het mensenlichaam te kijken met haar blote ogen.

De 16-jarige Natalia Demkina kan, door gewoon naar een mens te kijken, de organen zien. Ook kan ze vaststellen of de persoon ziek is en zelfs welke ziekte hij onder de leden heeft. Ze is inmiddels al uitgebreid door wetenschappers onderzocht, maar die kunnen de bijzondere gave niet verklaren. Natalia zelf was erg blij met de bevestiging van de doktoren. Zelf denkt ze dat ze haar gave te danken heeft aan een aantal operaties die ze in het verleden heeft ondergaan.

De Russin doet op dit moment een medicijnen studie in Moskou en wil haar gave als carrière gebruiken. Ze helpt artsen al regelmatig bij het stellen van diagnoses en het doen van onderzoeken. Vooralsnog zoeken wetenschappers naar een verklaring voor de röntgen-ogen. Natalia zelf vindt het allemaal best: "Als ze een verklaring kunnen vinden voor mijn gave, dan heb ik een goede kans om naar de meest prestigieuze school voor medicijnen te gaan."

Ach, ik vond het gewoon een opmerkelijk "tech" bericht, net zoals mensen die PC-besturing geïmplementeerd krijgen.

Nu is het wachten op een zangeres met MIDI...

...of is dat een budplug? ;)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Ach, ik vond het gewoon een opmerkelijk "tech" bericht, net zoals mensen die PC-besturing geïmplementeerd krijgen.

Nu is het wachten op een zangeres met MIDI...

...of is dat een budplug? ;)

Een zangeres met midi zie ik wel zitten, als ze maar ook kan praten als ze niet aangestuurd wordt, anders vind ik 'haar' een beetje eng ...

'SuperWOMAN bestaat echt' had deze thread eigenlijk moeten heten :D

- edit -

arghh..hihi..thread is al weer gerenamed. Iemand heeft het druk hierzo met alles in het gareel te houden.

Hulde voor de moderator!

Origineel geplaatst door Toon
Komt die griet per toeval uit tsjernobil :D

:D dat wou ik ook zeggen.....

nou dan zal ik deze keer maar eens serieus beantwoorden. het bestaat namelijk echt en ze is ook niet de enige. ik heb dit al eerder gehoord, alleen overdrijven ze het een beetje met rontgen ogen. ze ziet gewoon de organen, maar niet zoals op een rontgen scherm en ze kan idd ook zien of er iets mis is met een van de organen. er zijn veel meer van dit soort mensen bekend. beetje achterhaald nieuws van rtl.. zoals gewoonlijk:L

Maar, aan de andere kant komt 't wel van Rusland af, en de Russische kranten nemen het niet altijd zo nauw met de geloofwaardigheid.

Weet je wat? Neem 20 mensen. 10 ervan hebben de blinde darm verwijderd. Dan laat je ze in willekeurige volgorde, dubbelblind voor 't verschijnen. Als ze wilekeurig gokt heeft ze op z'n minst de helft goed, alles daarboven vergroot de mogelijke waarheid ervan.

http://www.ananova.com/news/story/sm_855907.html?menu=news.quirkies

Hm, een 16-jarige die een medicijnenstudie doet? Ze heeft rontgenogen EN is nog hyperintelligent? Het verhaal wordt steeds sterker, want in deze link http://www.ananova.com/news/story/sm_855907.html?menu=news.quirkies staat alleen vermeld dat ze alleen opmerkelijk gedetailleerde beschirjvingen geeft van het binnenste van een menselijk lichaam. Dat is iets wat iemand met voldoende medisch leesvoer achter de kiezen ook wel bij elkaar zou kunnen verzinnen.

Dit verhaal heeft in ieder geval een hoog broodje aap-gehalte.

Origineel geplaatst door 6 trak
ik hoor het al... typisch geval voor Ripley's

Vette link!. Het is ook leuk als je vervolgens gaat googelen op die namen, dan kom je op nog meer vreemde sites terecht.
Zo las ik ergens dat er een mini vrouwtje heeft bestaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back