AMAZONIA 5 Free VST software synthesizer plug in

sander

_
Gemaakt door forumlid.

amascre.jpg

http://www.xs4all.nl/~awolfe/stuff.htm

Je mag zeggen tegen dit forumlid dat ie zijn best heeft gedaan hoor! heel leuke synth :biertje:

Ziet er leuk uit ja.
Vaak is een pluspunt bij softsynths de kwaliteit van de preset patches die erbij zitten ... zijn die goed? (ben zelf nog aant wachten op mijn SX2 pakket, dus kan em nog niet testen :P )
En gemaakt door forumlid ... sander?

groet :kroon:

vette synth hoor,maar..

vette synth hoor,maar..

Vette synth, maar kun je 'm wel even goed plaatsen(stukjes van de grouppanels vallen uit beeld(links en onder).
Ik vind je keuzeknoppen voor de osc.waveforms niet tof,..gebruik van de list entry (properties).. de selector..(neemt ook minder ruimte inbeslag).
Keyboardje vind ik ook minder(grafisch en omdat die domme "T"(toggle hold) erop zit).
eeuh,..showreadout bij de properties van de sliders mag ookuit hoor..iedereen kan er foute/rare waarden invoeren...(moet je ook zelf weten,zeg het alleen maar..)

Goede presets man,...ook lekker veel!

CPU => 15-20% op me bakje (amd 2100+, 768mb intern) ..dus da's wel goed.

Hoop dat er nog meer plugins van je uitkomen! *D

Knap hoor,als je zoiets zelf kan maken!
Nou nog een mooie track hiermee:D

Complimenten aan het (voor mij) onbekende forumlid

Complimenten aan het (voor mij) onbekende forumlid

Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en vind hem eerlijk waar erg goed. Die Rhodes die erin zit ben ik aan het gebruiken in een nummer.

Klasse!

heb em net geinstalleerd

heb em net geinstalleerd

hee hebben jullie dit ook voor?:
bij de meeste geluiden speelt ie geen geluid als ik op m'n midi keyboard toets, en Cubase toont nochtans een inkomend midi signaal.
En als ik op het keyboardje van de VSTi zelf druk doet ie ut wel.
En als ik bvb Grass Roots selecteer, speelt ie onmiddlleijk een noot die ie aanhoudt :confused:

in fruitypoep geeft alleen ut linker-kanaal geluid... why, I don't know¿:confused:

Back