Nieuwe oud lid (oud nieuw lid - zie maar)

JurgeN

Ouwe rot
Hoi,

Laat ik me eventjes voorstellen:

Ik ben Jurgen, 38 sorry 39 jaartjes oud en al heel lang aan het hobbie-en in de muziek. In de loop der jaren een aantal leuke intrumenten bijeengeraapt: Fender Rhodes 73, MicroMoog, Korg M1 (en Double Dutch Sample expander waarvoor een Peavy samplertje ook nog aangeschaft is), Wavestation en MS20, Roland MC202, TR808, Juno-106 (waarschijnlijk hard aan het overlijden) en SBX10 (Geen muziek, maar wel handig MIDI-DIN convertertje) en aantal aardige dingetjes in elkaar geflanst. Voor de opname kant heb ik een Fostex 12-8-2 mengtafel en een R8 (tape) recorder gekocht

Eigenlijk heb ik de laatste jaren weinig tot niets meer aan het geheel gedaan. Ik heb nu besloten een aantal instrumenten de deur uit te doen, maar daarvoor wil ik deze eerst in goede staat en zo compleet mogelijk zien te krijgen.

Voor vragen en/of andere (on)zinnige opmerkingen: Fire Away!!!

Hey welkom... :)
Leuk, een Zadok / Double Dutch SAM-1, die zie je niet vaak!
Gebruik je die ook voor de Wavestation trouwens?

Welkom!

Die SBX-10 is echt wel een mooie bak. Zo ben ik ook verliefd op mijn MSQ-700.

Welkom, welkom.

Die 39 valt best mee hoor :erm:

In welke hoek zitten de muziekjes die je maakt?

WELKOM :D

Origineel geplaatst door sander
Welkom ouwe :D

Wat is er mis met je Juno?

Twee van de VCF/VCA chips zijn kapot. Tot overmaat van ramp begint die nog te kraken ook. Ik vrees dat dit een onderdelenmachine gaat worden voor derden... :-(

Origineel geplaatst door marcuuu
Welkom, wat mankeert er aan je gear ?

Op de Juno na is alles in orde, maar het staat me nu te lang stof te vergaren. Dan kan ik het straks maar beter verkopen aan iemand die er wel wat mee doet (alhoewel ik nog niet weet of ik m'n Moog wegdoe, da's toch m'n eerste :-)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom!

Die SBX-10 is echt wel een mooie bak. Zo ben ik ook verliefd op mijn MSQ-700.

Het enige nadeel is dat je wel moet filteren op sys-ex en noten. Laat je die ertussen, dan gaat ie achterlopen op de rest.

Origineel geplaatst door JurgeN
Op de Juno na is alles in orde, maar het staat me nu te lang stof te vergaren. Dan kan ik het straks maar beter verkopen aan iemand die er wel wat mee doet (alhoewel ik nog niet weet of ik m'n Moog wegdoe, da's toch m'n eerste :-)

Dat heb ik met m,n TR 606 ;)

Origineel geplaatst door Hanz
Hey welkom... :)
Leuk, een Zadok / Double Dutch SAM-1, die zie je niet vaak!
Gebruik je die ook voor de Wavestation trouwens?

Nee, de SAM-1 (met 1MB geheugen) gebruik(te) ik alleen voor de M1. Er moest nog een kleine aanpassing in de Wavestation plaatsvinden, maar dat apparaat dateert van _na_ het out-of-business gaan van Double Dutch, dus die technische kennis is ook niet meer voorhanden...

Maakt op zich ook niet zoveel uit, het is een leuk speeltje :-)

Origineel geplaatst door JurgeN
Twee van de VCF/VCA chips zijn kapot. Tot overmaat van ramp begint die nog te kraken ook. Ik vrees dat dit een onderdelenmachine gaat worden voor derden... :-(

Vraag even aan medeforumlid Senso of hij die onderdelen nog heeft. Grote kans!

Welcome!
frog.gif

Back