Roland RS-09 op ebay, nog 18 uur.

OnAcid

Slager van Schiedam
Staat nu op 45 euro.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=857721074

Roland Organ/String keyboard type RS09. krachtige orgel geluiden tot boterzachte strijkers. destijds het antwoord van Roland op de Solina string-ensemble. stereo & koptelefoon uitgang en aansluitingen voor sustain pedaal. gate uitgang voor aansturen van andere instrumenten. lage F toets ontbreekt en de lage A# werkt niet, verder in prima staat. ideaal voor beginnende toetsenist.

Staat trouwens ook nog een VL-1 op :)

hehe ik denk zal hem eens op 50 euro zetten maar word overboden ik vind het wel goed ik heb nog zoveel te kopen de aankomende tijd ;)

Origineel geplaatst door zoe
hehe ik denk zal hem eens op 50 euro zetten maar word overboden ik vind het wel goed ik heb nog zoveel te kopen de aankomende tijd ;)

Dat is dus al gebeurd ;)

Origineel geplaatst door zoe
ik kan niet alles kopen, waar moet ik het kwijt

Aan mij, als ik ooit weer geld heb :)

Ga binnenkort maar weer es een staatslot kopen...

het is uiteindelijk nog 80 euro geworden of zo. ik ken de jongen die hem heeft gekocht. hij leek me alleen de moeite al waard vanwege de uitwisselbaarheid van allerlei knopjes, knoppen en schakelaars met bv de sh1 sh2 sh09 tr808 msq100 msq700 csq100 en weet ik al niet wat.....
hoewel: ik had vandaag bericht, tempoknop voor tr808 0,99 euro, aan/uit switch 0,50 euro.
roland is zo rot nog niet.

ik heb de knoppen ook in voorraad liggen en nog wel meer ook maar die hebben ze bij roland niet meer (juno 60 cr5000/8000 etc etc etc)

Attachments

• roland knobs1.jpg
    roland knobs1.jpg
    17,3 KB · Bekeken: 150
ja maar, het mooie is dat als je op het net op zoek gaat naar vervanging van oude knoppen, toetsen, etc, je al snel 10 dollar voor een minimoog knop, of 8 dollar voor een toets moet betalen (ik kan me eens 25 gulden herinneren, voor een mono/poly toets bij music house)....
de tempo toets van de 808 was 90 eurocent. hihi.

nou leo ik heb wel 80 van die monopoly toetsen thuis liggen en die gaan voor veel minder de deur uit hoor en voor 25 piek vervang ik hem zelfs voor je

knoppen zijn ook duur voor vintage apparatuur maar ik heb redelijk wat adresjes waar ik terecht kan . maar je ontkomt er toch niet aan moog knoppen zijn duur en op ebay helemaal

Back