Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Errol
weet iemand waar ik tapes kan kopen voor de space echo.
nee, zelf maken werkt niet.
bedankt alvast
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Hoezo werkt zelf maken niet? Ik maak al jaren mijn tapes zelf. Bij mij werkt het wel gewoon goed.
Origineel geplaatst door mikanik
MatthijsBlom waar heb jij dan de plaktape vandaan???? Die kan ik namelijk niet vinden.
)Origineel geplaatst door vos_paul
scotch magic tape werkt goed omdat er geen plak/lijmresten uit vrijkomen a verloop van tijd.
Origineel geplaatst door vos_paul
scotch magic tape werkt goed omdat er geen plak/lijmresten uit vrijkomen a verloop van tijd. Is wel een beetje stug, dus je hoort de las vaak wel, maar daar doe je sowieso niks aan volgens mij.

Origineel geplaatst door vos_paul
Trouwens, die echo orbit is een mooi apparaat. In finland betalen ze er wel 700 euro voor (ik spreek uit ervaring)

Serieus! Reeds twee keerOrigineel geplaatst door shortwave
Serieus?![]()
een goede deal gemaakt met Finnen. Er is een beroemde Finse band (nou ja, in Finland dan) 'agents' waarvan de leadgitarist de Echo Orbit gebruikt/gebruikte voor zijn sound. Ebay is een goede plaats om ze te verpatsen, of om potentiele kopers te vinden
. Ik wist het ook niet, had een keer voor 30 euro bij Feedback een kapotte gekocht. Heb de aandrijfsnaar vervangen, en toen zag ik op google in de cache een oude Ebay veiling. Mijn dag was goed. Heb hem niet lang daarna verkocht aan een Fin. Opsturen is alleen lastig, de TPG doet niet aan COD in Finland, dus je moet er op een andere manier uitkomen met een koper. 
Serieus! Reeds twee keereen goede deal gemaakt met Finnen. Er is een beroemde Finse band (nou ja, in Finland dan) 'agents' waarvan de leadgitarist de Echo Orbit gebruikt/gebruikte voor zijn sound. Ebay is een goede plaats om ze te verpatsen, of om potentiele kopers te vinden
. Ik wist het ook niet, had een keer voor 30 euro bij Feedback een kapotte gekocht. Heb de aandrijfsnaar vervangen, en toen zag ik op google in de cache een oude Ebay veiling. Mijn dag was goed. Heb hem niet lang daarna verkocht aan een Fin. Opsturen is alleen lastig, de TPG doet niet aan COD in Finland, dus je moet er op een andere manier uitkomen met een koper.
Ik heb geluiden opgevangen dat de gekte in Finland trouwens over zijn hoogtepunt is, maar het is daar nog altijd heel anders dan hier![]()