fuse
Gepokt en gemazeld
Ben een paar jaar geleden nog in het Evoluon geweest. Naar een demostratie van Digidesign en aanverwante produkten. En het wat er net zo spannend toen ik als kleine jongen van 8 met al die techniekdingen van toen mocht spelen. Echt machtig spul.
En over machtig spul gesproken. In de digitale vorm heeft alleen de FS1r ook formant synthese onboard. Daar zal Niff het fijne wel van weten. (Trouwens ik heet ook Wouter
)
Maar wacht! Stiekem heeft de EX5 ook een Talking mod insert effect. (misschien de Ax000 en/of Motif ook)
Daar kun je ook 'a', 'e', 'o', 'u' 's mee nabootsen. Ook volgens formant principes. Jammer genoeg niet met een LFO aan te sturen. (wat met een SY99 toevalligerwijze wel weer kan)
Maar wel aan een CC knop te hangen uiteraard.
En over machtig spul gesproken. In de digitale vorm heeft alleen de FS1r ook formant synthese onboard. Daar zal Niff het fijne wel van weten. (Trouwens ik heet ook Wouter
)Maar wacht! Stiekem heeft de EX5 ook een Talking mod insert effect. (misschien de Ax000 en/of Motif ook)
Daar kun je ook 'a', 'e', 'o', 'u' 's mee nabootsen. Ook volgens formant principes. Jammer genoeg niet met een LFO aan te sturen. (wat met een SY99 toevalligerwijze wel weer kan)
Maar wel aan een CC knop te hangen uiteraard.