Ken iemand een programma om akkoorden te typen en dan te printen

als je de accorden in SX inspeelt kun je ze als bladmuziek tevoorschijn toveren.
Ik denk dat er best een manier is om dat dan ook uit te printen heb het alleen
zelf nooit gedaan.

Wellicht dat andere sequencer programma's dit ook kunnen (Logic, Sonar) maar ik ken deze niet.

gr. Tom

Origineel geplaatst door Tom Thomas
als je de accorden in SX inspeelt kun je ze als bladmuziek tevoorschijn toveren.
Ik denk dat er best een manier is om dat dan ook uit te printen heb het alleen
zelf nooit gedaan.

Wellicht dat andere sequencer programma's dit ook kunnen (Logic, Sonar) maar ik ken deze niet.

gr. Tom

is het mogelijk dat er een programma is zonder je keyboard te aansluiten om akkoorden te typen en dan te printen?:peukie:

Origineel geplaatst door Rishi
is het mogelijk dat er een programma is zonder je keyboard te aansluiten om akkoorden te typen en dan te printen?:peukie:

In SX kun je ook je keyboard niet aansluiten, gewoon op piano roll aanklikken of je kunt met virtual keyboardje aanslaan ;)

Origineel geplaatst door cyble
In SX kun je ook je keyboard niet aansluiten, gewoon op piano roll aanklikken of je kunt met virtual keyboardje aanslaan ;)

oke want is de versie van Cubase SX nieuwste ervan?die voor korg triton goed is?

Hoi,

kan je niet beter een boekje kopen met akkoorden?

Misschien is deze site iets voor je.
Kan je tegelijk horen hoe een akkoord klinkt.

Vins.

Re: Ken iemand een programma om akkoorden te typen en dan te printen

Ken iemand een programma om akkoorden te typen en dan te printen?:okdan:

Band in a Box is hier ideaal voor:okdan:

Een vriend van me is dirigent bij een koor en gebruikt Sibelius voor het maken van partituren, daarmee kan je met en zonder klavier partituren opstellen en alle nodige symbolen zijn voorzien.

Meer info op www.sibelius.com

En kijk ook eens naar Finale. Volgens mij is dit echt het einde voor Bach's in spé :D

Meer info op www.finalemusic.com

Back