Hallo

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
hallo allemaal 8o)

ik wilde me even voorstelen. ik heb me twee dagen geleden aangemeld en dacht laat ik me eens voorstelen.

ik ben marcel van der burg uit amersfoort. ben al een tijdje dj onder de naam dj-strelac. ik ben sinds kort begonnen met muziek maken, en vindt het helemaal te gek. nou wees iemand mij op deze site, en ik moet zeggen dat ik het een boeiend forum vindt. er gebeurd ook echt wat hier.

ik ben pas begonen met muziek maken dus ik heb zo nu dan toch nog wel wat vragen, en het is goed te weten dat ik die hier kan stelen.

tot later

marcel ( BASS MOLECULES)

Welkom Marcel,

Vraag maar raak!!...Wat voor muziek maak je trouwens en doe je het met pc of synths of allebei?

Greetzz

Heeee mister marcel !!

Welkom he ....hiero 8)

De onvermijdelijke vraag die ongetwijfeld gesteld gaat worden ... wat voor een gear gebruik je !! En wat maak je ??

uuhmmm.... ja ik weet het wel .... maar de rest nie natuurlijk.

gr

Welkom...

De meeste leden komen nu toch wel uit Breda, Eindhoven, Amsterdam en Amersfoort staat op een nette 4e plek. :p

ik ben begonnen met fruity loops daarna met reason en toen was ik zo verslaafd dat, ik moest apparatuur hebben. ik ben zelfs zo ver gegaan, dat ik me auto ( BMW 325 cabrio uit '89)
heb verkocht om een studio in kunnen richten.

ik probeer dans muziek te maken die toch vrij stevig maar toegangkelijk is.

ik doe het met de volgende spullen

super nova, jp8080, waldorf pulse, jomox airbase tascam m1600 mixer( wereld mixer)en een motu timepeace. en natuurlijk wat fx en computer als sequencer.

en wat doe jij?

en als jullie toch alles willen weten

heb ik tijdelijk ook de volgende spullen te leen, en tijdelijk is: dat mag ik zelf bepalen.

ARP oddessy
ARP advatar
jomox x-base
tr 909
tb 303
een modulere syth. van motm
3 maal een analoge effecten van moogerfooger

nou nou dat zij er nogal wat of niet.

Welkom Bas-molecules en enjoy youre stay here!

Leuke setup heb je en erg tof van diegene die jouw
die spullen leent..... ;)

gr. Mario

is wel een bizar verhaal van die geleende spullen, ik kwam bij die persoon alleen maar even om te vragen of hij misschien een midi keyboard te leen had. rij ik een uur later terug met een auto volgeladen met apparatuur. je echt wel tof van hem.

groet marcel

Hey lekkere set-up!!

Ik maak gewoon minimalistische synthmuziek, maar ben toch de meeste tijd bezig met geluiden maken.

Kit: Korg triton en 2x ms20, moog rogue, Teisco sx400 60f en 100p, Roland juno106 en mc50, arp quartet en sinds kort weer een odyssey en een doepfer maq16/3.
Maar het zit er dik in dat veel van deze spullen verkocht gaan worden om de aanschaf van een Serge te bekostigen.
K wil straks 3 synths hebben waar ik alles mee doe.
2 voor sequences en 1 voor solo's

Greetzz

Origineel geplaatst door bass-molecules
en als jullie toch alles willen weten

heb ik tijdelijk ook de volgende spullen te leen, en tijdelijk is: dat mag ik zelf bepalen.

ARP oddessy
ARP advatar
jomox x-base
tr 909
tb 303
een modulere syth. van motm
3 maal een analoge effecten van moogerfooger

nou nou dat zij er nogal wat of niet.

Zo dan!!!! Waar kan je dat lenen? Mocht je ooit de mogelijkheid hebben om foto's daarvan te maken zou je dan een foto van die MOTM willen plaatsen. Er zijn er heel weinig in Nederland namelijk

Je hebt wel mazzel jij superdeluxe spullen man!!!

Enne welkom ;)

heeft die figuur een synth uitleen bibliotheek ofzo ?? kan ik ook wat spullen lenen :p :p

nee deze maat van me is een synth goeroe, is ook een van de weinige mensen in nedeland die eigen synth's maakt. hij is in het verleden werk achtig geweest bij synton. nederlands enige synth's maker.

nee helaas traxopia dat is denk ik niet mogelijk.

twin-x,

ik ga een foto voor je maken. het is best een fage synth. hij is van achter helemaal open, en je kan gewoon alle componeten van achtere zien. hij 19inch breed en ongeveer 8he hoog. het is wel 1 van de simpelere moth. maar ja het is er wel 1.

ik ga me best doen voor die foto, want ik moet dan wel een digitale foto camera hebben.

groetjes bass-molecules

Origineel geplaatst door bass-molecules
is wel een bizar verhaal van die geleende spullen, ik kwam bij die persoon alleen maar even om te vragen of hij misschien een midi keyboard te leen had. rij ik een uur later terug met een auto volgeladen met apparatuur. je echt wel tof van hem.

groet marcel

Wat ik het mooiste van het verhaal vond ...was wat hij zij toen ze met die spullen vertroken.....

: En als je nog een minimoog nodig hebt dan moet je volgende week maar even terug komen .....

ggghhhhg .... goed zeg !!

ik ben zelfs zo ver gegaan, dat ik me auto ( BMW 325 cabrio uit '89) heb verkocht om een studio in kunnen richten.

Ralf T zal zijn BMW 316i E36 nooit verkopen toch Ralf??

J-Run

Back