250 Mb gratis webspace

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EternalFall

Ouwe rot
Hier te vinden:

http://www.250free.com/

Let op: lees eerst de reglementen, er zijn beperkingen wat betreft de inhoud die je eraan geeft en jouw site moet wel in de ENGELSE taal opgebouwd worden.

Kan een nuttige voorlopige oplossing zijn voor sommigen.

Take care

EF

Important note about free accounts:
You may not use your account as storage for MP3's, pictures, movies or program files.

En je weet ook niet of dit een lokkertje is en dat ze na een jaar gewoon geld gaan eisen. Dat zou nl. niet de eerste keer zijn dat het gebeurd.

Maar zeker fijn dat je het even meldt. :)

Het klonk heel even aanlokkelijk, maar ik vrees dat de meeste van ons er niet veel mee zijn:

Important note about free accounts:
You may not use your account as storage for MP3's, pictures, movies or program files. In plain terms, this means the main purpose of your site must be to host an actual website. You may not use your free account only for storage, or as a download site. A webpage with links saying "Click here to download music." does not qualify as a website.

Too bad =(

:doei:

Wat er ook vaak bij die aanbiedingen staat bij de kleine lettertjes is dat je maar bestanden van max 50Kbyte mag neerzetten..

Tja, ze zijn niet compleet achterlijk natuurlijk..

Het gaat erom dat je het niet voor opslag van bestanden gaat gebruiken, zodat er een soort van sharing pages ontstaan.

Volgens mij mag je er best wel wat eigen gemaakt mp3's opzetten, mits je het maar verwerkt in je eigen website is en dus duidelijk erbij vermeld dat het voor persoonlijke demonstratie/promotie-doeleinden gebruikt en niet commercieel of illegaal is.
Deze regels staan er gewoon in om zich in te dekken tegen aansprakelijkheid op illegale software.

Wat ik eigenlijk belangrijker vindt is of je hier ook gratis popups bij krijgt of een nieuwsbalk met reclame. Dat is wel slecht nieuws en erg storend voor bezoekers.

Dt van die mp3's klopt wat bananaworld zegt. Het is gewoon dat je niet heel je soulseek map gaat delen. De site moet inhoud hebben en daaraan gerelateeerde files.

De vraag over pop ups en banners: bekijk gewoon een 250free site. Dan weet je 't.

Max. file grote is 2mb (is dus 2048kb), dus dat is net genoeg voor een mp3tje in lage birate. En veel grotere files moet je ook niet willen, met een bandwith van 250 MB per maand. Als je 5 files van 5mb ter download zou kunnen aanbieden, zat je na 10 bezoekers al aan je limiet voor die maand. Zie het als een soort zelfbescherming ;) Kijk, als je niet wilt betalen moet je ook niet zeuren hè. :)

Dit is trouwens wel één van de weinige gratis hosts die ik ben tegengekomen die 2mb files toelaat, bij de meeste is maar rond de 1 mb, vaak minder.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back