eindelijk n slimme belg : )

japinsky

Ouwe rot
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
ej helllow,

hier japinsky ... de nieuwe belg ; ) ,kben hier terechtgekomen door n ervaren analoge synth.kerel uit het gentse ... (kweeni wa zenne nick is ?? mor we kome elkaar hier wel tegen i guess)
hij verkocht me zopas een ouwe akai s612 8> voor ni veel meer geld als n tweedehandse afwasmachiene of de goeikoopste dvd speler die er maar kan zijn ... :mega:

kwil al lang een superwarm klinkende analoge synth kopen, dream dream, ...
& mijn verhaal begint met n crumar trilogy ... swel okay, maar hij is me dco's
kwil er dus ene me vco's ... liefst heel patchable, modulair dus, ... zoals johnny greenwood - rAdiohead bezig was op festivals ten tijde van kid A ... kweeni goe welke specifieke synth hij had maar it kicked ass ...

okay,
hear u :walker:

Welkom. Ik wist niet dat er slimme belgen bestonden :D

Hee, maar DCO of VCO maakt niet zoveel uit hoor.
Zoek maar eens op het forum!

Van harte welkom op dit mooie forum.

ps. probeer in het Nederlands te typen (als je kan), dat leest voor iedereen wat makkelijker

Re: eindelijk n slimme belg : )

Origineel geplaatst door japinsky
ej helllow,

hier japinsky ... de nieuwe belg ; ) ,kben hier terechtgekomen door n ervaren analoge synth.kerel uit het gentse ... (kweeni wa zenne nick is ?? mor we kome elkaar hier wel tegen i guess)
hij verkocht me zopas een ouwe akai s612 8> voor ni veel meer geld als n tweedehandse afwasmachiene of de goeikoopste dvd speler die er maar kan zijn ... :mega:

kwil al lang een superwarm klinkende analoge synth kopen, dream dream, ...
& mijn verhaal begint met n crumar trilogy ... swel okay, maar hij is me dco's
kwil er dus ene me vco's ... liefst heel patchable, modulair dus, ... zoals johnny greenwood - rAdiohead bezig was op festivals ten tijde van kid A ... kweeni goe welke specifieke synth hij had maar it kicked ass ...

okay,
hear u :walker:

:dubbel: Er zaten hier al zat slimme Belgen :biertje:

Maarrreeh ... toch eens eerst even die Trilogy bestuderen: dein het helemoal geen DCO's ... 't zen rasechte VCO's ;)

Hoedanoek ... Zet welkom gegeten ;)

:doei:

Origineel geplaatst door japinsky
kben hier terechtgekomen door n ervaren analoge synth.kerel uit het gentse ... (kweeni wa zenne nick is ?? mor we kome elkaar hier wel tegen i guess)

welkom :okdan:

Blij dat je de weg gevonden hebt.

Welkom

Origineel geplaatst door EviL 3°3
Sorrie slimme nederlandter... wij hebben géén grote markt ... in vgl. met antwerpen is GENT één groot dorp!!

Hahaha.... maar wel een leuk dorp. Anyway, ik meen dat het gaat om het Sint Baafsplein... klinkt dat wel bekend?

Origineel geplaatst door shortwave
Hahaha.... maar wel een leuk dorp. Anyway, ik meen dat het gaat om het Sint Baafsplein... klinkt dat wel bekend?

Ja dat klinkt heel bekend, heel gezellig. Vooral op warme zondagmiddagen en avonden :D

'n Tamelijk stomme opmerking welbeschouwd.

Ik kom in mijn werk regelmatig Vlamingen & Walen tegen en wat
mij opvalt is de natuurlijke bescheidenheid en welgemanierdheid
van beiden (maar vooral de eerste). Aangezien ik deze kwaliteiten
hoog in 't vaandel heb staan reken ik ze gemakshalve tot intelligent
gedrag (hoog EQ). Menig Nederlander kan nog van U leren.

Wees hier fier op; 't zal U niet naar hoofd stijgen.

Met vriendelijke groeten,
ISPdeRuiter

Back