• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland M480 48 kanaals mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Te koop:

19", 6units hoge Roland M480 Line Mixer:

48 Line-IN aansluitingen, door A/B groepering onder te verdelen als instrumentgroepen, als 24 stereo ingangen of als 48 aparte monokanalen of als één van vorige combinaties.

48 panpots.

Inputgain van -30dBm tot +4dBm

6 x effect sends waarvan er 2 pre of postfader te selecteren zijn
6 x effect RETURN

Aparte master en sub OUT met niveau regeling voor beiden (master out ook via XLR aansluitingen)

Per kanaal een mutefunctie, cueschakelaar voor de monitor out en SUB out

Monitor BUS input

Koptelefoonaansluiting

5 segment Master meter en 5 segment Monitor meter

Originele handleiding bijgeleverd.

Is in nieuwstaat, enkel gebruikt in homestudio.

Gebruikt door Tony Banks op de "We Can't Dance (1991 - 1992)" tour.

Vraagprijs: 700 EUR of een redelijk bod.

Last edited by a moderator:
OK ... prijs een beetje 'realistischer' gemaakt:

400 EUR (stofkap inbegrepen :) ).

Ziet er nog steeds als nieuw uit (geen krasjes) en werkt perfect. Enkel in homestudio gebruikt.

:doei:

Ruil met bijpassing langs mijn kant voor een deftige analoge mengtafel 32/8/2 of 32/4/2 met goede EQ's en 4 stereoreturns mag ook (soundcraft, mackie, tascam, ...)

Wie o wie ??? :walker:

Ook niet voor 370 EUR?

Ik kan hem niet voor niets wegdoen, hé. Hij heeft me in 92 3170 EUR (150.000 BEF) gekost en is nog steeds in topconditie. Iedereen de 24 ECHTE STEREO inputs wil, moet hier wel een keer naar kijken (en liefst ook kopen :D ;) ).

OK ... 350 EUR en lager kan ik echt niet gaan, anders komen andere investeringen in het gedrang.

Hij is in prima staat, zowel technisch als optisch ... 24 kanalen stereo, 6 stereo effect/returns ... alstublieft se, da komt ge niet iedere dag tegen :)

Vanaf dit weekend staat ie afgekoppeld onder de stofkap te niksen ... daar heeft niemand wat aan, dus kom op ;)

350 EUR voor 24 stereokanalen en 6 stereo send/returns die er als nieuw uitzien.

Of ruilen tegen een TC Electronics D2 of Lexicon MPX500, Kawai K5000R (Wavestation niet meer :) ).

Hij staat er nog steeds (vermoedelijk heb ik nu het duurrecord gebroken :dubbel: ).

350 EUR of ruil tegen een deftige FX-unit met 2de handswaarde tussen 300 en 400 EUR.

Hij is prima inzetbaar voor live toepassingen.

10 maanden na de eerste advertentie is ie :verkoght: ... (wat een zware bevalling)

Maar eindelijk wist iemand de waarde van het ding te waarderen ... en terecht.

Veel succes toegewenst aan het forumlid die hem heeft omgeruild :okdan:

Dit kan :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back