Alle techno freax verzamelen!!

Mensch-Maschine

:mekanikal:
20 - 02- 04,

Nighttown Rotterdam
schade: 12.50 excl..

Glenn WIlson (live) (Live!!!!!!!)
Lars Klein
Patrik Skoog
e.a..

Mensen - Glenn Wilson LIVE !!!!Dit moet echt iedereen horen ( en zien)! Voor de entree prijs hoef je het niet te laten want die vind ik zeer netjes!

Ik ben in ieder geval present - en ik raad iedereen die van kwaliteits techno houdt om ook te komen

Ik ga er denk ik ook wel heen. Is echt geen geld voor deze acts, hoewel veel techno/liefhebbers Lars Klein en Glenn Wilson vaak niet kennen, doordat ze geen platen kopen. Iedereen gaat toch meer voor de DJ´s, die trouwens weer wel bijna altijd alle Glenn Wilsons en Lars Kleins op the wheels of steel leggen...

But hey, I´m there!

Aah glen met zn logic audio laptop doe em de groeten

tsjsh - laptop of niet - ik vind glenn wilson wel een van de betere producers die er rond lopen. ZIjn producties klinken gewoon goed - je kan vaak ook horen dat er nagedacht is over de dynamiek en klank - nummers zijn echt nummers en niet voorspelbareaaneenschakelingvan loops en drum components. Daarom ga ik erheen. Verder zijn Lars Klein en P Skoog ok zeker verdienstelijk als dj.

Ik hoop dat onze goede vriend Wilson komt opdagen want hij heeft nogal de gewoonte zijn kat te sturen...

present ! traffic was vrijdag ook goed te pruimen.. wunsch live met z'n hdrecorder.. :)

Origineel geplaatst door donbrasco
present ! traffic was vrijdag ook goed te pruimen.. wunsch live met z'n hdrecorder.. :)

idd -zijn dps 12 oud model - lekker makkelijk

maar ik snap het wel..Kleine, hete rokerige zaaltjes. veel vooral oudere apparaten kunnen naar niet tegen.
hitte, alle bekabeling, in pakken uit pakken, al het gesjouw, spullen in het vliegtuig, extra bagagegeld betalen of de equipment vooruit sturen (hij moet uit spanje komen), gebrek aan goede soundcheck,
..ik snap het wel..

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
idd -zijn dps 12 oud model - lekker makkelijk

maar ik snap het wel..Kleine, hete rokerige zaaltjes. veel vooral oudere apparaten kunnen naar niet tegen.
hitte, alle bekabeling, in pakken uit pakken, al het gesjouw, spullen in het vliegtuig, extra bagagegeld betalen of de equipment vooruit sturen (hij moet uit spanje komen), gebrek aan goede soundcheck,
..ik snap het wel..

traffic was trouwens super kut
blij dat ik op de gastenljist stond want als ik er zoveel geld voor moest betalen ls de meeste voelde ik me echt genaaid.

Ben hier ook zeker van de party!
Wij hebben lars klein voor het eerst naar nederland gehaald en hij draait gewoon goed en zijn produkties zijn erg ok.
Absoluut een leuk feest voor weinig geld!
Erg originele line-up en ben al lang niet geweest in nighttown dus nog een reden om te gaan.

Klinkt niet verkeerd...maar helaas staat Jeff Mills dan ook in de Mazzo, in Amsterdam...naar verluid een oudstijl mills :halleluja Met Bart Skills ook geloof ik, is ook erg ok! :okdan: Dus dat wordt toch Amsterdam denk ik...

Hoe was het?! Heb het helaas gemist!:( Iemand een report? Waarmee trad ie op?!

Vanavond Cloud Young eens aan t werk zien.. ben benieuwd..

Back