[I-lectro] trakkie

iedereen heeft "geen mening"? ;)

hmm.. ik denk dat het komt door die wire.fm host.. daar is de download erg traaaaaag...

Laatst gewijzigd:
thnx 6!

Het is de Pulse die het um doet. De release opendraaien en de attack laag.. Ik had geen handen meer over om nog meer leuke dinge te doen met de Pulse tijdens het opnemen, want ik zat tegelijk met pattern switchen te klooien :D

Arv

Deze track heeft een goede basis, maar de drumklanken komen er niet echt lekker uit. Daarnaast vindt ik in de eerste ca. 20 sec. de bas wat te hard in de mix zitten. Swingt / grooved lekker!

Re: [I-lectro] trakkie

Origineel geplaatst door Arv
nog maar eentje afgemaakt vandaag. Check it! het is wat electro gebeuren enzo

voor de FREEKZ :D

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=4970

song heet freakin filter

Arv

ff luisteren.
mmm ik vind de shift in de baseline wel koel
beat vink wat minder
vage sound komt er op (beetje delay kan geen kwaad)
Ho vetheid... die langere sound van het gekke soundje
jmmr van de beat... die mag wel iets krachtiger.
maar dat gekke soundje blijft im mijn kop hangen:D

lache track .. alleen de beat laat te wensen over, at my point of view!

Groeten
Joost

Ik vinde beat en bassline wel ok. Dat ander geluidje wat minder. Maar wat dit nummer echt mist is natuurlijk een emotionele string. Ook zit er stuk in waar de beat wel een beetje erg lang wegblijft. (bijna halve minuut ofzo?)

Ik vind hem erg oke Arv!
Tja en ik vind met die 808 beat niets mis mis mee, integendeel!
Ik heb er met plezier naar zitten luisteren.

Arv kletst er weer mals overheen !! 8)

Ik kan me wel aansluiten bij de commentaren op je beat & drumsounds. Ook vond ik hem wat lang duren.

Swingt fijn hoor !! Maar ik vond je vorige toch nèt iets beter........

:okdan:

Arv, een beetje tevreden met de M300?
volgens mij heb jij m nog niet zo lang, of heb ik dat mis?
Waar heb jij m gekocht als ik vragen mag?
Heb ook interesse:D

Ja die M300 is best leuk voor het standaard werk. Maar heftige dingen hoef je niet te verwachten van de M300. Je kunt namelijk weinig editten (praktisch nix). Maar voor leuke delays en mooie reverbs issie goed.

ow enne, fijn trouwens dat de mensen waar ik trax van gereviewed heb ook mijn track even beluisteren.. TOP jongens! :okdan:

tss

Origineel geplaatst door Arv
(...)fijn trouwens dat de mensen waar ik trax van gereviewed heb ook mijn track even beluisteren.. TOP jongens!

Met z'n allen "That's what friends are for" [de melodie ken je] ;)

Mijn mening nu: Ik vind je track goed gemixed en met hele leuke sounds gemaakt. Ik vind hem komisch. En dat vind ik positief. Alleen... wel wat eentonig. Dus wel een goede basis voor een track die nog meer thema's of sounds [of zo] bevat.

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Met z'n allen "That's what friends are for" [de melodie ken je] ;)

Mijn mening nu: Ik vind je track goed gemixed en met hele leuke sounds gemaakt. Ik vind hem komisch. En dat vind ik positief. Alleen... wel wat eentonig. Dus wel een goede basis voor een track die nog meer thema's of sounds [of zo] bevat.

hahaha, ja sorry ik heb soms sjaggerijnige momenten :D

Thanx Thijs. Ja idd ik heb deze vrij snel afgemaakt (smoesjes, ik weet het) en ik denk dat het wel wat bijgeschaafd kan worden. misschien wel een paar fx hier en daar.

Arv

Klinkt cool,, ik vind juist die drums wel cool, klinken een beetje wapperig.
Die bassline vind ik wat teveel gedetuned,, mischien iets minder unison of osc detune.

Dat resonantie geluidje is cool wat er op een gegeven moment in komt, vraag me af hoe je daar aan komt

thnx Boba!

hmm, resonantiegeluidje? Welke bedoel je? Die ene die steeds 'heftiger' wordt? Ik heb alleen een Pulse en MicroKorg gebruikt, de rest is drums uit de R8 en RS7000

Arv

Back